افزایش ساعت پاسخگویی بخش‌های شهرسازی و مالی شهرداری منطقه ۱۷

از ۱۷ اردیبهشت ماه، نیروهای حوزه های شهرسازی و مالی نواحی سه گانه شهرداری منطقه ۱۷ تا ساعت ۲۰ آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شهروندان هستند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه در خصوص سه شیفته شدن فعالیت کارکنان شهرداری منطقه گفت: این طرح به صورت آزمایشی از تاریخ اول اردیبهشت ماه شروع شده است.

وی افزود: نیروهای حوزه «شهرسازی و معماری» و «مالی و اقتصاد شهری» نواحی سه گانه شهرداری منطقه ۱۷، تا پایان ماه مبارک رمضان از روزهای شنبه تا چهارشنبه، تا ساعت ۱۸:۳۰ به شهروندان خدمات رسانی کردند.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: پس از پایان ماه مبارک رمضان و از ۱۷ اردیبهشت الی ۳۰ تیرماه نیروهای حوزه های مذکور از شنبه الی چهارشنبه تا ساعت ۲۰ پاسخگوی شهروندان بوده و به آنها خدمت رسانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است؛ چندی پیش شهردار تهران اعلام کرده بود، به منظور ارائه خدمت بهتر و بیشتر به شهروندان تهرانی در سال جدید ،فعالیت‌های شهرداری تهران ۳ شیفته و ۲۴ ساعته خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 21019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =