افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران در اردیبهشت اعمال می‌شود

مدیرعامل و مدیران سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در بازدید از منطقه ۱۰، در جریان آخرین اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت پسماند در این منطقه قرار گرفتند و از کارگران خدمات شهری و فضای سبز نیز تقدیر کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، محمدمهدی عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر به همراه معاونان و مدیران این سازمان از منطقه ۱۰ شهرداری تهران بازدید کرده و در جریان آخرین اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت پسماند در این منطقه قرار گرفتند.

در این بازدید که رضا شرفی شهردار و مدیران منطقه ۱۰، مسئولان سازمان مدیریت را همراهی می‌کردند، ابتدا از استقرار غرفه «بیمه پسماند» در ایستگاه مترو شادمان بازدید شد و در ادامه، از گذر پشت بزرگراه شهید نواب صفوی دیدن به عمل آمد. در این بازدید، شرفی به تشریح آسیب‌های اجتماعی، وضعیت بافت فرسوده، وضعیت جداره‌های شهری و اقدامات انجام شده برای مقابله با جریان‌های غیررسمی جمع‌آوری پسماند در این گذر پرداخت.

همچنین در این بازدید، از ایستگاه در حال احداث دریافت پسماند خشک در خیابان هاشمی در ناحیه سه دیدن شد و مدیران منطقه ۱۰ برنامه عملیاتی خویش برای فعالیت این مرکز و تفاهمنامه برای همکاری با کسبه محله را تشریح کردند.

در ادامه، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران از مرکز دریافت خشک خیابان کمیل که بزرگترین مجموعه دریافت پسماند خشک در شهر تهران است، بازدید کرد و با حضور در غرفه‌های مختلف آن، وضعیت فعالیت این مجموعه مورد بررسی قرار دادند.

مدیران سازمان مدیریت پسماند در ادامه این بازدید، از محل اسکان کارگری ناحیه یک منطقه ۱۰ دیدن کردند و ضمن گفت‌وگو با کارگران ساکن در این مجموعه‌ها، وضعیت بهداشتی، خدماتی و رفاهی این مجموعه را مورد بررسی قرار دادند.

در خاتمه این بازدید، از کارگران نمونه خدمات شهری و فضای سبز منطقه با حضور مدیران سازمان مدیریت پسماند و شهرداری منطقه ۱۰ تقدیر به عمل آمد.

عزیزی در این مراسم، با تبریک فرارسیدن روز جهانی کارگر، از اقدامات انجام شده در منطقه ۱۰ در حوزه مدیریت پسماند تقدیر کرد و گفت: ما تلاش خود را خواهیم کرد که افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران در اردیبهشت ماه اعمال شود.

وی با اشاره به تاکید شهردار تهران در تکریم کارگران اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری تمام تلاش خود را می‌کند ضمن تسهیل زمینه فعالیت کارگران، زمینه افزایش بهره‌وری و مزایای آن را فراهم سازد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 21026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =