اولین رمضان بیست و چهار ساعته  در بهشت حضرت زهرا(س) هیچ حاشیه‌ای نداشت

درب‌های سازمان بهشت حضرت زهرا(س) ۷۲۰ ساعت به صورت شبانه روزی و بدون حاشیه به روی زائران گلزار شهدا باز بود.

به گزارش خبرنگار شهر؛ درب های سازمان بهشت حضرت زهرا(س) ۷۲۰ ساعت به صورت شبانه روزی و بدون حاشیه به روی زائران گلزار شهدا باز بود.
به منظور رفاه زائران گلزار شهدا در ماه رمضان المبارک و امکان زیارت قبور متبرک شهدا و استمداد از آن ها در این شب های عزیز، و به پیشنهاد مدیریت سازمان، درب های بهشت حضرت زهرا(س) و گلزار شهدا به صورت بیست و چهار ساعته در این شب های عزیز به روی زائران باز بود.
بنا بر این گزارش، با همکاری، نظم و قانون مداری زائران گلزار شهدا به لطف خدا این شب های معنوی و برنامه های متعدد مذهبی، بدون حاشیه و ان شاءالله با دستاوردهای معنوی و اخلاقی تا سحرگاه ادامه داشت.
 گفتنی است روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با رد برخی شایعات مبنی بر افزایش سرقت‌ها در این شب‌های عزیز تاکید می کند: سرقت هایی در دوره های پیشین از گلزار مطهر شهدا صورت می‌گرفت توسط خانواده‌ها گزارش می‌شد اما در این دوره اکیپی را ایجاد کردیم که سرقت‌های احتمالی را احصا کرده و گزارش می‌دهد.
 البته این اکیپ ایجاد شده، تمامی نواقص، نیازمندی‌های تعمیرات و سرقت‌های ادوار گذشته را نیز شناسایی و گزارش می‌کند، زیرا در دوران گذشته بسیاری از این موارد، گزارش هم نشده بود.
در این مدت حضور تیم مدیریت جدید این سازمان، تاکنون بیش از ۱۵۰ حجله تعمیر و بازسازی شده است و هر گزارشی که این اکیپ ارائه دهد، رصد و جایگزین می شود. البته این شناسایی‌ها همچنان ادامه دارد.
در پایان یادآور می شود؛ ما در گلزار شهدای سازمان با وسعت ۱۹ هکتاری رو به رو هستیم که پیش از این هم گزارش سرقت از این گلزار شریف می شده و اکنون تعداد گزارش ها با برقراری شهردار شب، افزایش دوربین های رصد و نیروهای دژبان بسیار محدود شده است.
انتهای پیام/
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 21054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =