پایش وضعیت زیست محیطی کارواش‌های فعال در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از انجام نمونه برداری از پساب تولیدی توسط کارواش های مستقر در منطقه در راستای بررسی میزان آلایندگی ها آنها  خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت در تکمیل این خبر افزود: به منظور به روز رسانی اطلس محیط زیست منطقه، لزوم پایش مستمر منابع آلاینده محیط زیست و بررسی عملکرد واحدهای تجاری فعال در منطقه ۱۹، گشت های محیط زیستی توسط کارشناسان اداره های محیط زیست و ساماندهی انجام می شود.
هدایت تصریح کرد: به همین منظور، ضمن بازدید از کارواش های منطقه و تکمیل چک لیست های مربوطه، نمونه برداری از پساب تولیدی کارواش ها توسط آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست انجام می شود تا پس از آنالیز نمونه ها، اقدامات لازم در خصوص کارواش های آلاینده محیط زیست طبق قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست توسط منطقه صورت پذیرد.
به گفته هدایت؛ بازدید میدانی از محل فعالیت اصناف آلاینده محیط زیست مانند آبکاری ها، فلزکاری ها، نجاری ها و سایر صنوف انجام شده و در صورت تخلف اخطاریه های محیط زیستی براساس بند ۲۰ ماده  ۵۵ قانون شهرداری ها مبنی بر اجرای تمهیدات و رأی تعطیلی به ویژه در نواحی سه، چهار و پنج صادر می شود.

انتهای پیام 
 

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 21098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =