بهسازی ۲۲ هزار مترمربع از آسفالت بزرگراه امام رضا(ع)

شهردار منطقه ۱۵ از اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت مکانیزه بزرگراه امام رضا(ع) به متراژ ۲۲ هزار مترمربع در دروازه جنوب شرقی پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ گفت: در برنامه ریزی امسال، توجه ویژه ای به بزرگراه امام رضا (ع) شده است تا در همه زمینه ها بتوانیم دروازه جنوب شرقی پایتخت را نوسازی و زیباسازی کنیم.

به گفته او؛ در حال حاضر عملیات بهسازی ۲۲ هزار متر مربع از این بزرگراه در دستور کار قرار دارد که تاکنون ۶۶ درصد از آن انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۵ ادامه داد: عملیات بهسازی تراش و روکش آسفالت مسیر دسترسی های غرب به شرق بزرگراه امام رضا (ع) از خیابان شرکت واحد تا خیابان امام سجاد (ع) به متراژ ۱۲۴۰۰ مترمربع پس از گذشت  ۱۵ سال انجام شد تا آسفالت فرسوده آن تراش و روکش شود.  

او افزود: این عملیات با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت فنی و عمران در راستای رفع نقاط حادثه خیز و به دلیل واقع شدن دو مرکز خدماتی جایگاه سوخت و شرکت واحد اتوبوسرانی در این محدوده انجام شده است.

صباغ ادامه داد: عملیات ماشینی توزیع و پخش آسفالت به متراژ ۹۶۰۰ متر مربع در مسیر شرق به غرب این بزرگراه، با هماهنگی پلیس راهور در حال انجام است که تا پایان ماه ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، شهردار منطقه پنج شنبه گذشته با حضور در بزرگراه امام رضا (ع) از مراحل توزیع آسفالت مکانیزه بازدید و از تلاش های شبانه روزی همکاران تقدیر کرد.

انتهای پیام

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 21122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =