ارائه خدمات رایگان سلامت به ساکنان کوره‌پزخانه‌های منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ همزمان با هفته سلامت از اجرای برنامه های این هفته با شعار «سلامت ما، حال خوب ما» در قالب خدمات آموزشی، غربالگری، اجرای نمایش، مسابقه و برنامه های تفریحی برای شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت با اعلام این خبر افزود: با هدف ارتقای سلامت شهروندان ویژه برنامه هایی از ۱۷ اردیبهشت آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد. همچنین خدماتی نظیر ویزیت پزشکی، مشاوره روانشناسی، اهدای هدایا، طب سنتی، غربالگری قند و فشار، مشاوره تغذیه، بهداشت دهان و دندان به ساکنان کوره پزخانه ارائه می شود.  
این مسئول در تشریح برنامه های این هفته گفت: زنگ سلامت همراه با برنامه های نمایشی سلامت محور و صبحانه سالم در مدارس منتخب نواحی پنجگانه برگزار می شود.
او ادامه داد: گذر سلامت و قرارگاه سلامت به ترتیب در مقابل مترو عبدل آباد و کوره پزخانه ها در روزهای بیستم و بیست دوم اردیبهشت ماه با مشارکت مرکز بهداشت جنوب تهران برپا خواهد شد و خدماتی نظیر غربالگری ایدز، مشاوره، تغذیه و مامایی و توزیع ماسک به شهروندان ارائه خواهد شد.
هدایت تصریح کرد:ضمن اینکه تقدیر شهردار منطقه از مسئولین خانه های سلامت و کادر درمان، همایش پیاده روی سلامت در بوستان جوانمردان، تورگردشگری افراد دارای معلولیت و سالمندان، ارائه خدمات روانشناختی به خانواده های آسیب دیده و نیازمند، اجرای برنامه های پرتابل آموزشی فراموز کودکان با محوریت خود مراقبتی، سلامت روان و سلامت اجتماعی وبرگزاری کارگاه و وبینار آموزشی با عنوان نقش مردم در مدیریت حوادث و بلایا از برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت هفته سلامت است.
برپایی میز خدمات سلامت در میدان تره بار مرکزی، اجرای برنامه ویژه سالمندان در سرای محله عبدل آباد، یک روز شاد در مدرسه استثنایی طلوع، اعزام بانوان دارای معلولیت به اردوهای تفریحی، واکسیناسیون سرخک اتباع، میزبانی از کادر مرکز بهداشت جنوب در بوستان ولایت، اهدای ویلچر به نیازمندان و بازدید کودکان محله از مرکز فراموز میلاد از دیگر برنامه هایی است که شهردار منطقه ۱۹ به آن ها اشاره کرد.
 

انتهای پیام 

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 21152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =