حقوق کارکنان شهرداری افزایش می‌یابد/جراحی اقتصادی بزرگ توسط دولت

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انجام جراحی اقتصادی بزرگ در دولت خاطرنشان کرد: همه باید قدردانی کنند اما دولت نیز باید سیستم اطلاع رسانی خود را تقویت کند؛ اقدامی که رئیس جمهور انجام داد و بخشی از دغدغه‌ها را برطرف کرد، بسیار موثر بود البته باید تأکید بر این باشد که پرداخت‌های نقدی بر اساس مصوبه مجلس به کالابرگ‌های نقدی انجام شود.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت هفته سلامت و تبریک این هفته به کادر درمان و سلامت اظهار کرد: واقعیت امر این است که جامعه سلامت ایران امتحان بزرگی را پس داد و با ایثار و از خودگذشتگی و قرار گرفتن در بلا، سختی و مشکلات، سلامت را به جامعه ما هدیه کردند.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: یاد و خاطره شهدای سلامت در یاد و خاطره ملت ایران ثبت شد و یاد ایثارگران در جامعه سلامت را که در روزهای سخت ایران، اجازه ندادند این روزها به کام مردم تلخ شود، پاس می داریم.

وی با بیان اینکه خبر خوبی در خصوص ترمیم حقوق کارمندان شهرداری شنیدیم، یادآور شد: از متولیان امر قدردانی می کنیم و این اقدامات را لازم و ضروری می دانیم که باید شهرداری در جهت حمایت از پرسنل زحمتکش خود صورت دهد. امیدواریم این حمایت ها استمرار داشته باشد و خبرهای خوشی را مثل افزایش یک تا سه میلیون تومانی حقوق کارکنان بشنویم. این خبر خوشی بود اما کافی نمی دانیم و امیدواریم حمایت ها بیش از پیش باشد.

سروری با اشاره به انجام جراحی اقتصادی بزرگ در دولت خاطرنشان کرد: بار سنگینی روی دوش مردم به ویژه قشر زحمتکش ایران بود. همه باید قدردانی کنند اما دولت نیز باید سیستم اطلاع رسانی خود را تقویت کند. اقدامی که رئیس جمهور انجام داد و بخشی از دغدغه ها را برطرف کرد بسیار موثر بود البته تأکید باید بر این باشد که پرداخت های نقدی بر اساس مصوبه مجلس به کالابرگ های نقدی انجام شود. پرداخت های نقدی تورم را ایجاد می کند اما کالابرگ تولید داخلی را افزایش می دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پرداخت های نقدی تا دو ماه آینده انجام می شود، تصریح کرد: تخصیص کالابرگ اقدام شایسته ای بود و درخواست داریم که دولت این اقدامات را با پیوست جدی رسانه ای انجام دهد تا دغدغه های مردم برطرف شود.

انتهای پیام/

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 21260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =