برخی موارد مطرح شده تنها سیاه نمایی است/ توضیحات شهردار قانع کننده بود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مردم ما همیشه پای کار هستند اما اکنون دچار مشکل هستند زمانی که راه آهن زیر زمین رفته است دیگر حریم معنایی ندارد و باید این مشکل برطرف شود.

به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی در شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در منطقه ۱۷ و ۱۸ علیرغم اینکه مردم رنج سفرهای قطار به تبریز و اهواز می کشند و با اقداماتی که صورت گرفته و ریل به زیر زمین منتقل شده هنوز حریم راه آهن وجود دارد، اظهار کرد: مردم بیش از سه دهه درگیر آن هستند و ۱۳ هزار و ۵۰۰ پلاک از محروم ترین و مظلوم ترین و مستضعف ترین مردم در این منطقه زندگی می کنند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این مناطق چهار هزار شهید تقدیم به انقلاب کردند، یادآور شد: مردم ما همیشه پای کار هستند اما اکنون دچار مشکل هستند زمانی که راه آهن زیر زمین رفته است دیگر حریم معنایی ندارد و باید این مشکل برطرف شود و شهرداری به خوبی اقدام کرد؛ از رئیس جمهور می خواهم حالا که راه آهن منتقل شده مسئله حریم رفع شود.

وی با اشاره به اینکه جلسه ای با آقای زاکانی در خصوص هیئت تخلفات شهرداری داشتیم، یادآور شد: قرار شد اصلاحاتی اتفاق بیفتد و عدم توضیح من به این دلیل است که توضیحات شهردار قانع کننده بود و دغدغه کارکنان برطرف خواهد شد. برخی مواردی که مطرح شد سیاه نمایی است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هرچه سریعتر کمیسیون مربوطه باید جلسه ای را برگزار کند و این موضوع را به طور جدی پیگیری کند. هیچ توجیهی ندارد که مردم در سختی باشند و ما بی تفاوت بگذریم.

انتهای پیام/

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 21274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =