اجرای چهارمین رزمایش جهادی محرومیت‌زدایی در محله شهید مظاهری

چهارمین رزمایش و عملیات متمرکز جهادی قرارگاه شهید حاج حسین اسدالهی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در محله شهید مظاهری در محورهای عملیاتی اشتغال‌زایی، اجتماعی، محرومیت زدایی، امنیت، عمرانی و بازسازی، بهداشت و درمان، فرهنگی و ورزشی، علمی و نخبگی آغاز شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ شهردار منطقه هدف از گردهم آمدن دستگاههای مختلف خدمات رسان در محله شهید مظاهری را انجام کار جهادی در این محله و ارائه خدمات مناسب جهت بهتر شدن وضعیت آن برشمرد و گفت: همکاران ما در حوزه های مختلف خدمات شهری، عمران، ترافیک و ... طرح های خود را آماده کرده اند تا با تمرکز تمامی امکانات به مدت ده روز در این محله خدمات ویژه ای انجام دهند.

او اضافه کرد: اخیرا مجموعه ورزشی شهید مظاهری را با شش سالن خوب چند منظوره توپی، رزمی و بدنسازی در این محله با حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح کرده و در اختیار شهروندان قرار دادیم.

شهردار منطقه ۱۵ با تاکید براینکه هر فرصتی را برای ارائه خدمات به مردم شریف این منطقه غنیمت می شماریم، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در کنار سایر دستگاههای خدمات‌رسان انجام وظیفه کرده و در جهت رفع مشکلات و کمبودهای محلات گام برداریم.

این گزارش‌ حاکی است، اکیپ های خودرویی عملیات شامل خودروهای خدمات شهری، شهربان، بسیج، سپاه، آمبولانس و ... در محل مراسم مستقر بودند که بلافاصله بعد از مراسم افتتاحیه، به محل های عملیاتی اعزام و فعالیت خود را آغاز کردند.

براساس این گزارش، این رزمایش با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵، سرهنگ مغروری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر، فصیحی رئیس بنیاد شهید، سرهنگ جلینی سرکلانتر پایگاه ششم و مسئولان قرارگاه جهادی منطقه ۱۵ و با همکاری ناحیه مالک اشتر، شهرداری منطقه ۱۵، بهداشت جنوب شرق از تاریخ ۱۸ اردیبهشت آغاز و به مدت ده روز به اجرا در می آید.

انتهای پیام

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 21278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =