گذر از پیک مصرف برق در تابستان با افزایش صدور مجوزهای حفاری در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از تمهیدات لازم برای عبور از نقطه اوج مصرف برق در تابستان پیش رو و رفع خاموشی های احتمالی با افزایش صدور مجوزهای حفاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت گفت: تامین برق با ثبات و پایدار برای همه مشترکان از اهداف اجرای این طرح است.
او ادامه داد: طی سال گذشته منطقه ۱۹ به منظور اصلاح، ترمیم، نوسازی شبکه کابل های برق و ایجاد شبکه پایدار در منطقه برای برون رفت از خاموشی های احتمالی مجوزهای حفاری را صادر کرده است.
هدایت ادامه داد: با پیگیری های مجدانه این منطقه در حوزه فنی و عمرانی و همکاری در بحث صدور مجوز حفاری و همچنین انجام هماهنگی های لازم با دستگاه های خدماتی از جمله شرکت توزیع برق بهمن، مشکل رفع خاموشی های مکرر و گذر از پیک مصرف برق به عنوان اولویتی اساسی برای رفاه حال شهروندان در دستور کار قرار گرفت.  
هدایت این اقدام را گامی مهم در راستای توسعه منطقه و افزایش رضایتمندی شهروندان اعلام کرد و گفت: در همین راستا، منطقه ۱۹ از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون نسبت حفاری به متراژ بیش از ۲ هزار متر طول به جهت کابل‌کشی در نواحی یک تا سه اقدام کرده است.
این مسئول بر ادامه همکاری ها در حوزه زیر ساختی از سوی معاونت فنی و عمرانی منطقه ۱۹ با دستگاه های خدمات رسان تأکید کرد.

انتهای پیام

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 21296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =