اجرای طرح سنجش و پایش سلامت شهروندان در منطقه۲

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲ گفت:همزمان با هفته سلامت با برپایی میزخدمت،طرح غربالگری، سنجش و پایش سلامت شهروندان در این منطقه در حال انجام است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲؛ اکرم رجای با اشاره به اهمیت موضوع سلامت شهروندان گفت: هفته ملی سلامت فرصت مناسبی برای  آگاهی بخشی و حساس سازی شهروندان برای مراقبت از سلامت خود است و برهمین اساس مدیریت شهری در راستای مسئولیت اجتماعی خود در ارتقای سلامت جامعه منطقه  اقدام به برپایی میزخدمت  کرد.
وی افزود:  در میزخدمت  با حضور پزشک عمومی، پزشک متخصص  زنان ، اورولوژی، داخلی و ... ،خدمات سلامت محور همچون انجام تست بایواسکن بدن ، تست قند خون ، مشاورتغذیه ، مشاوره خانواده و... ارائه می شود.
رجای گفت: با توجه به شعار هفته ملی سلامت تحت عنوان "سلامت ما ،حال خوب ما" ، برنامه های آموزشی با هدف آگاهی بخشی و تشویق  شهروندان به مشارکت در توسعه برنامه های بهداشتی اجرا می شود.
سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲ افزود: بدین منظور گذر سلامت در بوستان شهرآرا با  برپایی غرفه های متنوع و ارائه خدمات سلامت محور به مدت یک هفته میزبان شهروندان است.    
وی هدف اساسی از اجرای برنامه های هفته ملی سلامت  را ارتقا سطح کمی و کیفی سلامت شهروندان و رسیدن به حال خوب در تمام مراحل زندگی،توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی شهروندان متناسب با سبک زندگی ایرانی-اسلامی و... برشمرد .

انتهای پیام

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 21305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =