بازدید مدیران شهری شیراز از مراکز مدیریت پسماند منطقه ۱۰

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر شیراز به همراه هیات همراه از ایستگاه‌ها و مراکز مدیریت پسماند منطقه ۱۰ بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، روح‌الله خوشبخت مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر شیراز و هیات همراه به همراه شادی مالکی معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهر تهران و حمید ناصحی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۰، از ایستگاه‌ها و مراکز مدیریت پسماند منطقه بازدید کرد و در جریان نحوه فعالیت و عملکرد این مراکز قرار گرفت.

در این بازدید، ابتدا از دستگاه آر.وی.ام (دریافت خودکار پسماند) مستقر در ساختمان ستادی منطقه و نحوه کار آن دیدن شد و در ادامه، از ایستگاه پسماند شادمان دیدن به عمل آمد.

همچنین از عملکرد وانت‌های ملودی دریافت پسماند خشک از شهروندان در کوچه رنجبر خیابان جیحون و غرفه‌های دریافت پسماند خشک و نحوه فعالیت آنها بازدید شد.

بازدید از مجموعه تحویل پسماند خشک خیابان کمیل که بزرگترین مجموعه دریافت پسماند خشک در شهر تهران است و غرفه‌هایی مانند میوه پسماند، بیمه پسماند، گلماند، نوشت افزار و... در آن فعالیت می‌کنند از دیگر برنامه ها بود و در ادامه، غرفه گلماند خیابان شهید غرب بازدید شد.

در پایان این بازدید، از مجموعه در دست احداث دریافت پسماند خشک در خیابان هاشمی دیدن شد.

همچنین در این بازدید، درخصوص همکاری‌های دوجانبه میان شهرداری منطقه ۱۰ تهران و شهرداری شیراز در حوزه مدیریت پسماند و تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات رایزنی به عمل آمد.  

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 21361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =