لزوم برخورد با سودجویان اراضی و متجاوزین به بیت‌المال

طی نشستی با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل حریم شهرداری تهران، آخرین مخاطرات موجود در بخشی از حریم منطقه ۱۸ مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در جریان این نشست که کرم عزیزی منش سرپرست شهرداری ناحیه ۷  به نمایندگی از مدیریت شهری منطقه در آن حضور داشت، وضعیت کنونی اراضی زراعی بخشی از حریم و همچنین پرونده های مربوط به آرای کمیسیون ماده صد مورد بررسی قرار گرفت و تدابیری به جهت تسریع در روند اجرایی شدن آنها و برخورد با افراد متخلف با همکاری نهادهای نظارتی و قضایی ایراد شد.

علیرضا صادقی مدیر کل حریم شهرداری تهران با بیان اینکه خط قرمز مدیریت شهری در دوره کنونی حفظ و صیانت از بیت المال است، گفت : برای تحقق این مهم هیچ مماشاتی نباید در میان باشد و به همه متخلفین با یک چشم نگاه شوند و از طریق مراجع قضایی عقوبت اعمال متجاوزانه خویش را مشاهده کنند.

شایان به ذکر است؛ عزیزی منش سرپرست شهرداری ناحیه ۷ منطقه ۱۸ در این نشست ضمن ارائه گزارشی از تازه ترین اقدامات صورت گرفته در بخش حریم، وعده داد تا با همکاری نهادهای قضایی و امنیتی بخش حریم را حفظ و زمینه برخورد با افراد متجاوز به حقوق بیت المال را فراهم کند.

 

انتهای پیام

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 21369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =