ضرورت توجه به اخلاق‌مداری و کارمحوری در پیشبرد اهداف سازمانی

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با حضور در شهرداری منطقه ۹، ضمن تکریم از خدمات محمد جواد خسروی شهردار پیشین این منطقه، سید محمد رحیم مرتضوی را به عنوان شهردار جدید این منطقه معرفی کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه ۹ با حضور حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، رضا محمدی مدیر کل حوزه امور مناطق شهرداری تهران، هیئت همراه و معاونین و مدیران منطقه ۹ روز پنجشنبه برگزار شد. در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات محمد جواد خسروی شهردار پیشین منطقه، سید محمد رحیم مرتضوی به عنوان شهردار جدید منطقه ۹ معرفی و با حکم علیرضا زاکانی شهردار تهران، منصوب شد. 

نظری در این مراسم گفت: با توجه به سوابق شهردار منطقه ۹، توفیقات و رضایتمندی شهروندان این منطقه قرار شد از ظرفیت این مدیر جوان و انقلابی در منطقه ای دیگر با مختصات متفاوت استفاده شود تا انشاالله شاهد رشد، شکوفایی، توسعه، تحول و ارتقاء رضایتمندی شهروندان در منطقه ای دیگر از پایتخت باشیم. 

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تهران همچنین بر اخلاق مداری و کار محوری در پیشبرد اهداف سازمانی تاکید کرد و گفت: اگر در انجام امورات رضای خداوند را در نظر بگیریم قطعا رضای بنده خدا نیز جلب می شود. همه باید موضوع تکریم شهروندان را سرلوحه امور قرار دهیم؛ زیرا در سفارشات دینی اخلاق مداری بسیار توصیه و تاکید شده است.

در ادامه جلسه محمد جواد خسروی  شهردار پیشین منطقه ۹ توفیقات حاصل در دوران خدمت ۸ ماه حضور  در شهرداری منطقه را حاصل اعتماد شهردار فساد ستیز تهران و حمایت های مدیریت ارشد شهری و همچنین زحمات دلسوزانه، متعهدانه و جهادی کلیه پرسنل منطقه و همراهی شهروندان محترم  دانست. 

خسروی با اشاره به گزارش عملکرد در مدت حضور هشت ماهه خود در منطقه۹، اضافه کرد: در این مدت با همراهی مدیران ارشد شهری و مجموعه کارکنان منطقه، شهروندان همیشه همراه و صبور اقدامات مثبتی در راستای نیل به اهداف سازمانی و همچنین کسب رضایت مردمی در حوزه های مختلف شهری صورت گرفته است.

رضا محمدی مدیر کل حوزه امور مناطق شهرداری تهران نیز در خصوص عملکرد شهردار منطقه ۹ گفت: این منطقه در حوزه نگهداشت در بین مناطق ۲۲ گانه رتبه نخست را کسب کرد و در سایر حوزه ها نیز در زمره مناطق موفق قرار دارد که این مهم جز با تلاش جهادی و دغدغه مندی شهردار منطقه و اعتماد به مدیران جوان و کاربلد حاصل نمی شد.

در پایان این جلسه سید محمد رحیم مرتضوی شهردار جدید منطقه ۹ نیز ضمن تشکر از اعتماد شهردار تهران و تقدیر از خدمات ارزنده محمد جواد خسروی شهردار پیشین منطقه۹، گفت: توزیع عادلانه امکانات و خدمات بین شهروندان، تلاش در راستای کاهش فقر در راستای رسیدن به اهداف عالیه و احیای هویت ایرانی– اسلامی از جمله اهداف مدیریت شهری است که در برنامه های ما هم دنبال می شوند.

انتهای پیام 

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 21431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =