بهره‌مندی بیش از یک میلیون نفر از گذر سلامت منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از بهره‌مندی بیش از یک میلیون نفر از گذر سلامت این منطقه با برپایی ۲۴ میز خدمات سلامت در سبزه‌میدان بازار تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی شهردار منطقه گفت: هم‌زمان با هفته سلامت با شعار «سلامت ما، حال خوب ما» با هدف ارتقای سطح آگاهی و سلامت شهروندان، نشاط و مشارکت‌های اجتماعی شهروندان، معرفی توانمندی‌های حوزه سلامت شهری، ارائه خدمات سلامت‌محور به شهروندان و جلب مشارکت واحدهای دولتی و غیردولتی «گذر سلامت قلب طهران» در سبزه‌میدان بازار تهران برپا شد.

وی افزود: در این گذر که با مشارکت مراکز درمانی سطح منطقه و سازمان‌های دولتی و غیردولتی برگزار شد، ۲۴ میز خدمات سلامت وجود داشت و خدماتی مانند ویزیت پزشک عمومی، ویزیت پوست و مو، مشاوره تغذیه، مشاوره طب سنتی، مشاوره کودک، مشاوره روانشناسی، مشاوره کووید، مشاوره کاردرمانی ویژه افراد دارای معلولیت، گفتاردرمانی، شنوایی‌سنجی، سنجش فشارخون، روش‌های شناسایی اصالت کالاها، گردشگری افراد دارای معلولیت، بهترین‌ها از دورریختنی‌ها، معرفی بازی‌های آموزشی، آموزش نگهداری گل و گیاه و آموزش تفکیک مواد از مبداء ارائه شد.

شهردار قلب طهران ادامه داد: از برنامه‌های جانبی این گذر می‌توان به بازی‌های ورزشی و بازی‌های افراد دارای معلولیت اشاره کرد.

گفتنی است، این گذر همه‌روزه از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در سبزه‌میدان بازار تهران آماده ارائه خدمت به شهروندان بود و بر اساس آمار به‌دست‌آمده، بیش از یک میلیون نفر از این خدمات استفاده کردند.

انتهای پیام 

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 21466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =