احداث بوستان ۱۱۰ هزار مترمربعی در منطقه ۱۳ با توافق شهرداری و وزارت دفاع

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به توافق شهرداری تهران و وزارت دفاع درباره آزادسازی عرصه غیرفعال صنایع جنگ افزارسازی ساصد، از احداث بوستان ۱۱۰ هزار متر مربعی در قلب بافت فرسوده این منطقه خبر داد. 

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی‌احمدی گفت: به زودی، عرصه غیرفعال جنگ افزارسازی ساصد به مساحت ۱۷ هکتار در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. 

او هدف از این اقدام را تأمین سرانه های خدماتی مورد نیاز ساکنان منطقه و شهروندان عنوان کرد و افزود: بر اساس طرح مورد توافق، ۶۸ درصد از مساحت عرصه (حدود ۱۱.۶ هکتار) به خدمات مورد نیاز ساکنان (فرهنگی، ورزشی، درمانی، پارکینگ، آموزشی) و فضای سبز اختصاص یافته و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و ۳۲ درصد از مساحت عرصه (حدود ۵.۴ هکتار) تبدیل به موارد مرتبط با طرح و شبکه معابر و خدمات آن خواهد شد.

وی اظهار کرد: با انجام این توافق ، یکی از درخواست های چندین ساله شهروندان که همان تامین سرانه های خدماتی منطقه است، محقق می شود و تاثیر زیادی در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان دارد.

شهردار منطقه۱۳ تصریح کرد: در حال حاضر، فضای سبز موجود در عرصه جنگ افزارسازی ساصد قابل بهره برداری و استفاده است که به زودی،  فضای سبز موجود در این اراضی ساماندهی و تجهیز  می‌شود.

اراضی صنایع جنگ افزارسازی ساصد در تقاطع بزرگراه امام علی(ع) و خیابان پیروزی واقع شده است.
انتهای پیام/

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
کد خبر: 21475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =