برگزاری همایش تحکیم و تعالی بنیان خانواده در منطقه ۱۹

همزمان با ۲۵ اردیبهشت (۱۵ می) روز جهانی خانواده، همایش تحکیم و تعالی بنیان خانواده با هدف تحقق سیاست های مربوط به استحکام بنیان خانواده و ارائه راهکار برای حل بخشی از مسائل خانواده ها یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت۱۱ در سرای محله شریعتی جنوبی برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه گفت: خانواده، نهادی است که در همه جوامع از اهمیت اساسی برخوردار و مناسب ترین نظام برای تأمین نیازهای روحی، معنوی، امنیت و آرامش بشر است.  
به گفته این مسئول، همایش تحکیم بنیان خانواده با سخنرانی درخصوص اهمیت نهاد خانواده، جمعیت و برپایی نمایشگاه پوستر و عکس با موضوع جمعیت و فرزندآوری همراه است.
او درباره سایر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این روز به اجرای ویژه برنامه های فرهنگی، آموزشی و هنری درسرای محله خانی آباد جنوبی ناحیه یک اشاره کرد و گفت: طی این برنامه از مسن ترین و جوان ترین زوج منطقه تقدیر خواهد شد. ضمن اینکه گروه سرود و مسابقات فرهنگی در بین شرکت کنندگان برگزار می شود.
هدایت  بیان کرد: بوستان بانوان منطقه ۱۹ در این ایام کارگاه های آموزشی، هنری و ایستگاه فروش محصولات دستی برپا می کند و همه روزه به جز ایام تعطیل پذیرای شهروندان هستند.
شهردار منطقه با اشاره به روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، از اجرای برنامه مشاعره  و تقدیر از نخبگان شعر و ادب فارسی منطقه در سرای محله خانی آباد جنوبی خبر داد.
 

انتهای پیام 

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 21481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =