اجرای برنامه‌های خانواده‌محور با توجه ویژه به بانوان/ مسابقات «محله قهرمان» برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری از طراحی مسابقات محله قهرمان در محلات شهر تهران در ۸ رشته ورزشی تیمی و انفرادی خبر داد.

حسین اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درخصوص مهمترین برنامه های سازمان ورزش شهرداری تهران در سال جاری اظهار کرد: مهمترین برنامه های سازمان ورزش در سال ۱۴۰۱ برگزاری رویدادها، جشنواره ها و همایش های ورزشی و فراهم کردن امکانات و خدمات برای خانواده ها است؛ در واقع رویکرد ما بر اساس خانواده ها است و در خانواده نیز توجه به بخش بانوان برای ما حائز اهمیت می باشد چرا که هر چقدر بیشتر به بانوان توجه کنیم شادابی و نشاط بیشتری را در جامعه در آینده شاهد خواهیم بود. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: محله محوری و توجه ویژه به محلات با محوریت مساجد از دیگر اولویت های ما خواهد بود؛ جام مساجد برگزار شده و اینکه مسابقاتی برای زنده نگه داشتن هویت محلات به نام «محله قهرمان» طراحی شده که به زودی به مرحله اجرا می رسد. 

وی ادامه داد: این مسابقات در هشت رشته ورزشی ویژه آقایان و بانوان در جهت هویت بخشی به محلات برگزار می شود که سامانه ثبت نام برای آن در حال راه اندازی است؛ از این هشت رشته، سه رشته به ورزش‌های تیمی و پنج رشته به ورزش‌های انفرادی اختصاص دارد.

اوجاقی با بیان اینکه در یک دهه پیش نیز این مسابقات برگزار می شد، عنوان کرد: از ابتدای خرداد ثبت نام ها آغاز و تا تابستان برگزاری مسابقات عملیاتی می شود. به طوری‌که ۳۵۳ محله شهر تهران در طول سال درگیر این مسابقات می شوند و در پایان محله قهرمان تهران معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 21484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =