توزیع محصولات سازمان فرهنگی و هنری در یازدهمین «فرهنگ‌سرای کتاب»

چندین محصول فرهنگی توسط مدیریت محصولات سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تولید شده که در «فرهنگ‌سرای کتاب» توزیع می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مدیریت محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محصولات فرهنگی متنوعی تولید کرده که این محصولات در یازدهمین «فرهنگ‌سرای کتاب» توزیع می‌شود. 

«زمین قشنگ من» نوشته فروزنده خداجو و تصویرگری سمیه علیپور و «باغبان جنگل» نوشته زهرا موسوی و تصویرگری ساناز کریمی دو کتاب داستانی هستند که در میان کودکان بازدیدکننده از «فرهنگ‌سرای کتاب» توزیع می‌شود. 

سه محصول «کتابخانه من»، «پا به پای مطالعه» و «تیرک مطالعه» نیز به شیوه‌ای کاربردی در ارتباط با شیوه‌های علاقه‌مند کردن کودکان به مطالعه طراحی شده‌اند. «کتابخانه من» به کودک کمک می‌کند نام هر کتابی را که خوانده روی برچسب بنویسد و این برچسب را در کتابخانه‌اش قرار دهد. «تیرک مطالعه» مربوط به نحوه محاسبه قد متوسط کودکان و نوزادان است و «پا به پای مطالعه» ۴۰ روش ساده برای علاقه‌مند کردن کودکان به مطالعه پیشنهاد می‌کند.  

هر یک از این محصولات فرهنگی برای توزیع در «فرهنگ‌سرای کتاب» در تیراژ هزار نسخه تولید شده‌اند. 

یازدهمین «فرهنگ‌سرای کتاب» همزمان با برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در مصلای امام خمینی(ره) میزبان مخاطبان است.

انتهای پیام 

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 21505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =