از تاکید بر برندسازی سازمانی تا معرفی محصولات نوآورانه ارتباطاتی در منطقه ۵

برنامه های شهرداری منطقه ۵ برای گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی اعلام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمدباقر فرهند سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه با اشاره به فرا رسیدن هفته روابط عمومی از برنامه های ویژه برای این هفته خبر داد و افزود: روابط عمومی وظیفه ارائه عملکرد و انتشار وضعیت شهرداری،معاونت ها و نواحی را دارد اما این هفته فرصت خوبی است تا برنامه های روابط عمومی نیز دیده شود.در این هفته برنامه های متنوعی برای همکاران این بخش در نظر گرفته شده تا فعالیت های این بخش از شهرداری نیز دیده شود و همچنین شهروندان نیز با روابط عمومی و شیوه کار آن آشنا شوند.

فرهند با تاکید بر برندسازی سازمانی به یکی از برنامه های مهم این هفته اشاره کرد و اذعان داشت: دورهمی همکاران روابط عمومی و دیدار با سخنگوی شورای شهر و شهردار منطقه ۵ در این هفته برگزار خواهد شد.

وی افزود: یکی از برنامه های مهم، استفاده از دانش و تجربه مدیران گذشته روابط عمومی شهرداری منطقه۵ است.در این راستا به احترام تجربه و توجه به پیشکسوتان و ضرورت انتقال دانش آنها، از مدیران ادوار روابط عمومی منطقه ۵ تجلیل شده و با ارسال لوح یادبود زحمات آنها گرامی داشته می شود.

فرهند به برنامه دیدار با مدیران و همکاران منطقه و نواحی اشاره کرد و افزود: حضور و برگزاری جشن ملی روابط عمومی در تالار وحدت و میز خدمت و ملاقات مردمی با شهروندان نیز برگزار می شود.

سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ از برگزاری کارگاه آموزشی مهارت ارتباطی DISC  با همکاری مجتمع فرهنگی تجاری کوروش مال برای همه پرسنل و رابطین روابط عمومی خبر داد و تاکید کرد: بازدید از کارخانه نو آوری و آشنایی با استارتاپ های اطلاع رسانی نیز از برنامه های ویژه ای است که برای ارتقای دانش همکاران در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: تهیه کلیپ های آموزشی روابط عمومی و معرفی محتواهای نوآورانه و جدید تولید شده نیز در برنامه های این هفته قرار دارد.

انتهای پیام

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 21515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =