برگزاری دومین قرار پویش "قدم به قدم در محله" در منطقه۱۱

در مرحله دوم پویش قدم به قدم در محله، شهردار منطقه۱۱ به همراه معاونین و مدیران شهری در محله انقلاب حاضر شد و از تمامی کوچه ها و بن بست های این محله بازدید میدانی کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، سید محمد موسوی شهردار این منطقه در ادامه روند پویش قدم به قدم در محله، در محله انقلاب اسلامی حاضر شد و تمامی موضوعات مد نظر شهروندان را کوچه به کوچه بررسی و احصا کرد.
 بر اساس این گزارش، شهردار منطقه۱۱، مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست، علیزاده شهردار ناحیه۱ و حدیدی دستیار ویژه شهردار منطقه۱۱ پس از اقامه نماز صبح در مسجد امام سجاد علیه السلام، به همراه نمازگزاران و امام جماعت مسجد در محله انقلاب اسلامی حاضر شدند و از تمامی کوچه ها و بن بست های موجود در این محله بازدید کردند.
 در این بازدید مواردی از جمله لایروبی انهار، تعیین تکلیف املاک رها شده، بررسی تخلفات ساختمانی، پیشگیری از نفوذ بافت تجاری در بافت مسکونی، رسیدگی به فضای سبز، همسطح سازی دریچه ها و کنترل آب های سطحی بررسی شد و مدت مشخصی تعیین شد تا موارد توسط حوزه مربوطه رفع و اطلاع رسانی آن به شهروندان توسط اداره روابط عمومی این منطقه انجام شود.
 بر اساس این گزارش، در طول هفته توسط دستیار ویژه شهردار منطقه۱۱ و کارشناسان مربوطه در تمامی محلات کوچه به کوچه بازدید میدانی انجام می شود و از شهروندان محله نظر سنجی برای شناسایی دغدغه های شهری انجام می‌پذیرد و در نهایت در روز یکشنبه هر هفته، توسط شهردار منطقه و مدیران مربوطه قرار بررسی و اشاره به موضوعات و تاکیدات لازم توسط شهردار منطقه انجام می شود و مدت مشخصی تعیین می شود تا گزارش مربوطه پس از رفع به اطلاع شهروندان برسد.
 این پویش ادامه دارد و در هفته های آتی نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
کد خبر: 21516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =