بهسازی و نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس در منطقه۱۴

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه۱۴ از اجرای عملیات بهسازی و نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس به‌ویژه در محورهای پرتردد خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد ملاصالحی با بیان اینکه استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی یکی از نیازهای اساسی شهروندان است، افزود: به منظور کاهش آلودگی هوا و حجم ترافیک، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از جمله تمیزی و نظافت اتوبوس‌ها، کاهش سرفاصله زمانی حرکت اتوبوس‌ها و رسیدگی به ایستگاه‌های اتوبوس و سرپناه آن‌ها در۱۶۷ ایستگاه انجام می شود.
وی با اشاره به  بهسازی ایستگاه های اتوبوس محور شهید محلاتی افزود: با نصب تابلوهای زمانبندی و اسامی، رنگ آمیزی، تعویض شیشه و ترمیم سرپناه، ایستگاه های اتوبوس در این محور و خیابان های منتهی بهسازی شد.
 ملاصالحی ادامه داد: به منظور افزایش ایمنی و راحتی مسافرین شبکه اتوبوسرانی نسبت به نصب ۸ جام شیشه در۸ متر مربع شیشه سرپناه ایستگاه اتوبوس واقع در خیابان نبردجنوبی و محدوده ثبت احوال، زمزم، شاهین اقدام شد.                    
وی بابیان اینکه این سرپناه ها  علاوه بر زیبایی منظر شهری نقش مهمی در حفاظت شهروندان در فصول گرم و سرد سال دارند، از  استفاده از رنگ های متنوع شفاف و طراحی های متنوع شیشه ای برای این سرپناه ها خبر داد.  
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در پایان با بیان اینکه افزایش مطلوبیت استفاده از سیستم حمل ونقل عمومی و بهینه سازی ایستگاههای اتوبوس از اولویتهای مدیریت شهری است، تاکید کرد: واحد اتوبوسرانی منطقه به طور پیوسته در حال تعمیر، نگهداری، تجهیز و ایمن سازی ایستگاه های بین خطوط است و نصب سیستم روشنایی در داخل ایستگاه های اتوبوس و نوسازی صد در صدی سرپناه ایستگاه انجام می شود.

انتهای پیام 

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 21549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =