اتمام عملیات اصلاح هندسی معابر شهرک صدرا تا چند روز آینده

شهردار منطقه ۲۲ به همراه معاونان و مدیران ادارات خدمات شهری به شکل چهره به چهره با نمازگزاران مسجد امام محمد باقر(ع) در شهرک صدرا دیدار داشتند تا به صورت اساسی مشکلات ساکنان این محله را مورد بررسی و اقدام قرار دهند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی در دیدار با نمازگزاران این مسجد اظهار داشت: در هفت ماهی که توفیق خدمتگزاری به شهروندان این منطقه را برعهده داشتم اقدامات قابل توجهی در این محله صورت گرفته است و تلاش داریم این خدمت رسانی را توسعه دهیم. 

وی افزود: تعریض و اصلاح هندسی معابر اصلی شهرک صدرا به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک در ماه گذشته آغاز شده و تا چند روز آینده  این طرح مورد بهره برداری قرار می گیرد تا تردد ایمن تر برای شهروندان فراهم شود، همچنین در ماه های اخیر چندین طرح تحول نگهداشت شهر در این شهرک به اجرا رسیده تا خدمات رسانی مطلوب تری صورت گیرد.

محمدی به فضای سبز پیرامون شهرک صدرا نیز اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری توجه ویژه ای به حفظ و نگهداشت فضای سبز دارد و با توجه به حجم بالای فضای سبز در این شهرک همکارانم در اداره فضای سبز اقدام به نصب صدها اسپرینگر (دستگاه آبیاری) کرده اند.

شهردار منطقه ۲۲ در خصوص درخواست شهروندان این منطقه مبنی بر کمبود مخزن پسماند در معابر نیز عنوان کرد: اداره خدمات شهری این محل را مورد ارزیابی قرار دهد و در صورت نیاز کارشناسی این اقدام صورت خواهد گرفت.

گفتنی است، وحیدرضا محمدی هر هفته روزهای دوشنبه در دفتر کار با شهروندان ملاقات مردمی دارد و بعداز نماز مغرب و عشاء نیز در یکی از مساجد این محدوده به همراه معاونان خود حضور پیدا می کند تا مشکلات شهروندان را مورد بررسی قرار دهد.

انتهای پیام

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 21604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =