تعامل خوبی بین مدیریت شهری تهران و مجلس شورای اسلامی وجود دارد

رئیس کمیسیون مالی و اقتصاد شهری مجمع شهرداران کلانشهرها گفت: تعامل خوبی بین مدیریت شهری تهران و مجلس شورای اسلامی وجود دارد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، ابوالفضل فلاح با بیان اینکه حرکت در راستای انسجام بخشی، هم‌افزایی و استفاده حداکثری از حداقل ظرفیت‌ها می‌تواند زمینه همکاری و تعامل ما باشد، در هفتاد و دومین نشست کمیسیون مالی و اقتصاد شهری کلانشهرهای ایران تصریح کرد: ما آمادگی داریم در موضوعات مشترک، با مجلس شورای اسلامی همکاری کنیم.

معاون مالی اقتصاد شهری شهرداری تهران ادامه داد: مجمع شهرداران کلانشهرها با پتانسیلی که دارد می‌تواند در تحقق رسالت‌های شهرداری‌ها که منشعب از رأی مردم هستند، کمک به سزایی داشته باشد.

 وی افزود: امیدوارم با انتقال تجارب بین کلانشهرهای کشور بتوانیم ضمن صیانت از منابع درآمدی موجود و پیش بینی منابع جدید درآمدی برای شهرداری‌ها در کسب درآمدهای پایدار گام‌های مؤثری برداریم.

گفتنی است؛ هفتاد و دومین نشست کمیسیون مالی و اقتصاد شهری کلانشهرهای ایران با حضور احسان متولیان دبیر کل مجمع، شهردار کرمان،نمایندگان مجلس و معاونان مالی و اقتصاد شهری شهرداری های کلانشهرهای کشور به مدت دو روز به میزبانی شهرداری شهر کرمان برگزار شد.

در این نشست تخصصی مسایل و مشکلاتی مربوط به حوزۀ مالی و درآمد در شهرداری‌ها مطرح، و در خصوص ثبت عوارض خودرو در سامانه «سمیع» و راه‌اندازی سامانه خزانه‌داری الکترونیک هوشمند و همچنین مدیریت یکپارچه دریافت‌ها، پرداخت‌ها و درآمدها تصمیم‌گیری شد تا موضوعات مطرح‌شده از سوی مدیران درآمد، در کمیسیون مالی و اقتصاد شهری مجمع ارایه و در کمیته فنی نیز پیگیری شود.

همچنین در آخرین دستور جلسه کمیته تخصصی مالی کمیسیون مالی و اقتصاد شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، با رأی‌گیری اعضای کمیته، «جواد اسلامی»، مدیرکل خزانه‌داری شهرداری تهران، به‌عنوان رییس کمیته تخصصی مالی انتخاب شد.

در ادامه این نشست، اعضای کمیسیون مالی و اقتصاد شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با حضور خود در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن تکریم و گرامی داشت یاد شهدای این شهر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام 

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 21622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =