آسفالت بزرگراه شهید یاسینی پس از ۱۳ سال بهسازی شد

شهردار منطقه۱۳ از بهسازی آسفالت بزرگراه شهید یاسینی پس از ۱۳ سال خبر داد و گفت: این طرح در سه فاز با استفاده از ۹ هزار تن آسفالت و بتن غلطکی اجرایی شد و تا ۱۰ روز آینده به اتمام می رسد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی‌احمدی در خصوص عملیات بهسازی، تراش و روکش مکانیزه  آسفالت بزرگراه شهید یاسینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع گفت: بعد از گذشت ۱۳ سال و با توجه به درخواست های شهروندان در این دوره، عملیات بهسازی، تراش و روکش مکانیزه  آسفالت این بزرگراه در سه فاز طراحی شد که این عملیات از اواخر سال گذشته آغاز و هم اکنون در مراحل پایانی است.  

او در خصوص پیشرفت طرح بهسازی آسفالت بزرگراه شهید یاسینی با روش بتن غلطکی افزود: دو فاز اول این طرح در مساحتی به وسعت ۱۵ هزار متر مربع در باند جنوب به شمال اتوبان شهید یاسینی حدفاصل پل شهید زین الدین تا پل شهید متوسلیان به اتمام رسیده و تنها ۵ هزار مترمربع آن باقی مانده است.  

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: با توجه به وضعیت نامطلوب و خطرساز آسفالت این بزرگراه، بزرگراه شهید یاسینی با استفاده از  ۴۱۰۰ تن بتن غلتکی (rcc) با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران زیرسازی شد.  

 شهردار منطقه۱۳ با بیان اینکه در این عملیات برای نخستین بار از بتن غلتکی برای زیرسازی که علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها مقاوم تر است و عمر بیشتری دارد استفاده شده است، تصریح کرد: مجموعا تا پایان پروژه حدود ۹۱۰۰ تن بتن غلتکی و آسفالت در این بزرگراه اجرا می شود.  

او با بیان اینکه شهروندان ذینعفان اصلی شهر هستند، خاطر نشان کرد: عملیات اجرای فاز سوم که به منظور کسب رضایتمندی حداکثری شهروندان و رسیدگی به درخواست های آنان اجرایی شد، تا ده روز دیگر به پایان می رسد.

انتهای پیام

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 21666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =