توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی و حمایتی بین اقشار کم‌برخوردار منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: به منظور یاری رسانی به خانواده های کم برخوردار، ۶۰۰ بسته ارزاق میان نیازمندان، توزیع شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد حسن رجبی گفت: امسال نیز همچون سال گذشته  این امر خداپسندانه با شور و شوق بیشتری تداوم یافت و بسته های حمایتی و معیشتی به خانواده های تحت پوشش سامانه سمات محلات ۲۰ گانه توزیع شد.
 به گفته او، این اقدام با همکاری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای خانواده های نیازمند شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، رب، روغن، چای، قند و شکر، خرما، تن‌ماهی بوده که با  ارزش ریالی آن ۴۵۰ میلیون تومان انجام شد.
رجبی بر لزوم کمک‌های مستمر به نیازمندان تاکید کرد و افزود: در این راستا سامانه سمات مستمر به روزرسانی می‌شود و ثبت اطلاعات افراد در این سامانه ادامه دارد.
او ادامه داد: هدف از مشارکت شهرداری در این طرح ایجاد هم افزایی بین شهروندان، خیرین و سازمان های مردم نهاد است تا با مدیریت و همکاری آنها لیست یکسانی از نیازمندان واقعی تهیه و نیازهای آنان برآورده شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان از مردم نیکوکار و خیر برای پیوستن به این پویش و کمک مومنانه به خانواده های نیازمند و کم بضاعت قدردانی کرد.

انتهای پیام

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 21682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =