شستشوی تابلوهای معابر با خودرو بالابر در منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ از روند شست و شوی المان های شهری در ارتفاعات از طریق خودروهای بالابر برای نخستین بار در این محدوده از شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲،وحیدرضا محمدی گفت: استفاده از خودروی بالابر برای شستشوی المان ها، تابلوهای شهری و پل های عابر پیاده برای نخستین بار در این منطقه به اجرا در می آید و طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه تمامی المان های که در ارتفاعات قرار دارند شستشو می شوند.

وی افزود: در نخستین اقدام، بدنه ۲۴ پل عابر پیاده این محدوده شست و شو شد و در مرحله بعدی شستشوی تابلوهای معابر و بزرگراه در حال انجام است.

محمدی ادامه داد: نزدیک به ۵۰۰ تابلو شهری در معابر شهری این منطقه وجود دارد که در ارتفاعات نصب شده است، به همین منظور طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تمامی این تابلوها مورد شستشو قرار خواهند گرفت.

شهردار منطقه ۲۲ اظهار داشت: بیش از ۶۰ کیلومتر معابر بزرگراهی در این محدوده قرار دارد و  به نوعی ورودی غربی و شمالی کشور از این منطقه به پایتخت صورت می گیرد، بنابراین ایجاد زیبایی بصری در دستور کار اداره خدمات شهری منطقه قرار گرفته است.

انتهای پیام

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 21694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =