هیچ‌گونه تعللی در پیشرفت پروژه‌های مدیریت شهری پذیرفتنی نیست

محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ در بازدید از پروژه های در حال ساخت منطقه تاکید کرد: هیچگونه تعلل و انحراف از مسیر در پیشرفت پروژه های مدیریت شهری منطقه پذیرفتنی نیست و نظارت و سرکشی روزانه از وضعیت پروژه ها و عملکرد پیمانکاران در دستور کار معاونین و مدیران شهری قرار دارد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ – محمد جواد خسروی شهردار منطقه هجده با همراهی تنی چند از  مدیران شهری منطقه در هفته گذشته بازدیدهایی از روند پیشرفت پروژه های شهری داشت و ضمن تاکید بر لزوم نظارت و برنامه ریزی پروژه ها گفت: با تصمیم گیری صحیح و تخصیص بودجه در زمان مناسب باید روند پیشرفت پروژه های در حال اجرا را سرعت ببخشیم تا ضمن اثبات کارآمدی ، حس آرامش خاطر برای شهروندان بوجود بیاید.

خسروی در این بازدیدها راهکارهایی در خصوص تخصیص بودجه به پروژه ها و تعجیل در روند پیشروی ارائه و تاکید کرد: هیچگونه تعلل و انحراف از مسیر در پیشرفت پروژه های مدیریت شهری منطقه پذیرفتنی نیست، نظارت و سرکشی روزانه از وضعیت پروژه ها و عمکلرد پیمانکاران در دستور کار معاونین و مدیران شهری قرار داد. مردم باید حس کنند که مدیریت شهری حامی و امین مالیات و عوارض آنهاست و این پول ها را در مسیر صحیح و بهترین شکل ممکن هزینه می کند. همه ما مدیران شهری در مقابل هر ریال هزینه کرد از بیت المال مسئولیت داریم و باید در راستای نیل به شعار "تهران ، کلانشهر الگوی جهان اسلام " حرکت کنیم.

شهردار منطقه ۱۸ در بازدید میدانی از تعاونی مسکن امام رضا(ع) و سایر املاک و زمین های داخل محدوده متعلق به شهرداری منطقه هجده ضمن تاکید بر لزوم انطباق اولویت های مدیریت شهری منطقه بر سیاست های طرح جهادی مسکن که توسط دکتر زاکانی شهردار تهران ابلاغ شده است، گفت: ضمن بازدید از زمین ها و مراکز قابل سکونت بافت و حریم منطقه هجده در حال برنامه ریزی برای تدوین سند چشم انداز توسعه طرح جهادی مسکن هستیم تا منطبق بر رویه ابلاغی شهردار محترم تهران و شورای اسلامی شهر بتوانیم سرانه ساخت مسکن را در این منطقه به میزان مطلوبی افزایش دهیم.

شایان ذکر است در این بازدیدها که با همراهی معاونین و مدیران شهرداری منطقه صورت گرفت، پروژه پارکینگ عمومی منطقه هجده، وضعیت تعریض خیابان شهیدان بهرامی، وضعیت پروژه پلازا (میدان گاه دریافت)، بوستان دوچرخه، حوزه علمیه المهدی (عج)، مجموعه ورزشی شهید دستجردی، مجموعه تجاری اداری معلم، مجموعه ورزشی خانه کشتی، خط ۳ مترو و ... مورد بررسی قرار گرفتند.

انتهای پیام

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 21725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =