ساماندهی دستفروشان سیار بی‌کانون با ایجاد دو روزبازار در منطقه ۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از ساماندهی دستفروشان سیار بی کانون در سطح منطقه خبر داد و گفت: با این طرح از مشاغل خرد و سیار حمایت می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، رضا معلم گفت: به منظور جلوگیری از پراکندگی دستفروشان در سطح منطقه و نازیبا شدن سیمای شهری، افزایش رضایت و رفاه شهروندان و به منظور حمایت از اینگونه مشاغل باعنایت به مصوبه شورای شهر و پس از اخذ استعلام از شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، این منطقه اقدام به برگزاری روزبازار کرد.
او در ادامه گفت:  روزبازارهای مذکور در  ۲ آدرس خیابان توحید - میدان قرآن در روزهای چهارشنبه هر هفته و پنجشنبه بازار به آدرس خیابان استخر - انتهای خیابان بم از اسفندماه سال گذشته تاکنون درحال فعالیت است.
معلم افزود:  این طرح با هدف ساماندهی دستفروشان سیار بی کانون و حمایت از مشاغل خرد و سیار تا پایان تیرماه سال جاری استمرار دارد.
معاون شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه سامان بازار شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران‌ نسبت به ثبت نام و اخذ مجوز فعالیت در بازارهای مربوطه اقدام کنند.

انتهای پیام

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 21737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =