برگزاری وبینارهای آموزشی ویژه هفته ارتباطات در منطقه۱۱

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ از برگزاری وبینارهای آموزشی تخصصی با موضوعات مرتبط با روابط عمومی در هفته ارتباطات خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، محدثه ذوالفقاری، رییس اداره روابط عمومی این منطقه با اعلام گرامی‌داشت هفته روابط عمومی در منطقه۱۱ گفت: با توجه به اهمیت موضوع ارتباطات و آموزش در روابط عمومی، طی هماهنگی های به عمل آمده با موسسه آموزشی اینفوگرام، اقدام به برگزاری سه دوره وبینار تخصصی با موضوعات ارتباطات و روابط عمومی در منطقه۱۱ کردیم.
 ذوالفقاری در ادامه گفت: در نظر داریم در سه روز با حضور اساتید مجرب و با تجربه حوزه برند سازی و ارتباطات، سه دوره تخصصی با عناوین روابط عمومی مدرن، تولید محتوای سازمانی در روابط عمومی و تشریفات و تاثیر موضوعات بین الملل در روابط عمومی را در بستر وبسایت آموزشی با عنوان وبینار برگزار کنیم.
 او هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را توجه به ارتباطات الکترونیک و حمایت از شرکت های دانش بنیان اعلام کرد و افزود: هرچند شیب ابتلای فعلی ویروس کرونا کاهش یافته اما برای اهمیت به سلامتی شرکت کنندگان در دوره ها و ترویج روابط عمومی الکترونیک تصمیم به برگزاری دوره های اموزشی در بستر وبسایت گرفتیم.
 مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ در ادامه گفت: در هفته روابط عمومی به دنبال توجه به موضوع خاصی بودیم که تا کنون در منطقه اجرا نشده بود و طبق نیاز سنجی به برگزاری دوره های آموزشی وبینار پرداختیم.
 او خاطر نشان کرد : سه موضوع انتخاب شده از جمله موضوعات مهم و تاثیر گذار در شاخه علم ارتباطات است که توجه به آن بیانگر توجه سازمانی به روابط عمومی است.
 ذوالفقاری همچنین گفت: دوره های آموزشی با مشارکت موسسه اینفوگرام برگزار می‌شود و شرکت در دوره ها کاملا رایگان و برای عموم شهروندان است؛ از این رو علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت https://infogramacademy.com/courses/pr۱/ برای ثبت نام در این دوره ها اقدام کنند.
 او گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت و توجه به شرکت های دانش بنیان، در منطقه۱۱ از همکاری با این گروه ها استقبال می‌کنیم و در نظر داریم در سال آتی، کلیه برنامه ریزی های اجرایی و اقدامات آموزشی محور را با همکاری شرکت های دانش بنیان به ثمر برسانیم.
 مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران در انتها گفت: وبینار های آموزشی ویژه هفته روابط عمومی در سه روز ابتدای خرداد ماه به صورت کارگاهی و مشارکتی برگزار خواهد شد و شرکت در جلسات و بهره برداری از آن برای عموم شهروندان رایگان و در دسترس است.

انتهای پیام 

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 21756

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =