برپایی بیمارستان صحرایی و استقرار آمبولانس‌های شرکت شهرسالم در حرم امام خمینی (ره)

نخستین نشست ستاد خدمت‌رسانی بهداشتی- درمانی به زائران مراسم ارتحال امام (ره) به ریاست مدیرعامل شرکت شهر سالم برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، در این نشست که با حضور معاونان و مدیران شرکت برگزار شد، امیر نورمحمدی در سخنانی گفت: سی‌وسومین مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بعد از دو سال توقف به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال برگزار خواهد شد و با توجه به شرایط روز جامعه لازم است که همه تلاش کنیم پررنگ‌تر و پررونق‌تر از همیشه برگزار شود.

وی با اشاره به لزوم توجه به پروتکل‌های بهداشتی از جمله برای پیشگیری از شیوع مجدد کرونا اظهار کرد: مانند سال‌های گذشته بیمارستان صحرایی شرکت شهر سالم در صحن حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.

به گفته  نورمحمدی، استقرار آمبولانس و ۱۰ تخت بیمارستانی، برپایی غرفه تزریق واکسن کرونا و همچنین حضور دست کم سه پزشک و سه پرستار به صورت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی درمانی در بیمارستان صحرایی شرکت شهر سالم برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به استقرار تیم‌های بهداشتی و درمانی و فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم از روز ۱۳ خرداد در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) ادامه داد: برای حفظ سلامت زائران، تیم‌های بهداشت شرکت شهر سالم نظارت دقیقی بر سلامت آب آشامیدنی و همچنین پکیج‌های غذایی از مبدا تولید و بسته‌بندی آنها تا مرحله توزیع انجام خواهند داد.

وی در پایان تاکید کرد: حضرت امام خمینی (ره) بر گردن تک تک امت مسلمان حق دارد و با توجه به اینکه در مراسم امسال، مسئولیت درمانی فضای داخلی حرم بر عهده شرکت شهر سالم قرار گرفته است، ما باید همه تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم انجام دهیم.

در ادامه این نشست، معاونان و مدیران شرکت شهر سالم به ارائه نقطه نظرات خود در این رابطه پرداختند.

انتهای پیام 

۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
کد خبر: 21762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =