نوای حماسه سوم خرداد در محله‌های شمال شرق تهران طنین‌انداز می‌شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از برگزاری ویژه برنامه های روایت مقاومت در روزهای سوم، چهارم و پنجم خرداد ۱۴۰۱ در سطح محله های ۲۰ گانه منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، اسمعیل قضات لو با بیان محور برنامه ها در سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: برنامه های گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با شعار ما مقاوم هستیم؛ در روزهای سوم و چهارم خرداد ماه با عناوین روز مقاومت ایثار و پیروزی و روز مقاومت و پایداری با هدف تبیین اهداف و نتایج عملیات پیروزمندانه بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان و تبیین مقاومت و پایداری مردم سلحشور دزفول در مساجد، بوستان ها، سرای محله های ۲۰ گانه و فضاهای مجازی برگزار می شود.
او در ادامه با اشاره به مشارکت همه نواحی و سرای محلات در برنامه ریزی و برگزاری مراسم گفت: به همین منظور برنامه هایی به صورت اجرایی و در فضای مجازی در نظر گرفته شده که شامل فضاسازی، روایت مقاومت، کاروان روایت خرمشهر، هنر مقدس، سینمای دفاع مقدس، قهرمانان بی ادعا، اسوه های ایثار، قاب های ابدی و هنر مقاومت خواهد بود.
قضات لو در تشریح برنامه های روایت مقاومت گفت: مراسم روایت مقاومت با مشارکت حوزه های مقاومت بسیج نواحی در مساجد منتخب نواحی ۹ گانه با برپایی سخنرانی، نور افشانی، تجلیل و اهدا هدایا به رزمندگان و خانواده معزز شهدای عملیات بیت المقدس برگزار خواهد شد، همچنین در بوستان های منتخب نواحی نیز با اجرای مسابقات فرهنگی، نمایش با موضوع دفاع مقدس، شعبده بازی، استند آپ کمدی و برپایی ایستگاه پذیرایی برنامه های متنوعی برای شهروندان آماده شده است.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ همچنین با اشاره به حرکت کاروان روایت خرمشهر گفت: در روز سوم خرداد ماه تعدادی مینی بوس، تویوتا و جیپ های روباز با پخش سرودهای حماسی، گل آرایی خودروها و پذیرایی از شهروندان با هدف یادآوری دوران باشکوه دفاع مقدس در محدوده نواحی تردد خواهند داشت.  
او در بخش دیگری از سخنانش از پخش فیلم های سینمایی و مستند با موضوع دفاع مقدس، برپایی شب شعر و خاطره گویی، برپایی نشست های مردمی در خصوص تبیین ابعاد شکل گیری حماسه های سوم خرداد، برپایی نمایشگاه عکس و اجرای نمایش، سرود و پرده خوانی در سرای محله ها خبر داد.
اجرای ویژه برنامه های ورزشی در محله های ۲۰ گانه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، خبر دیگری بود که قضات لو به آن اشاره کرد و گفت: در همین رابطه، اداره ورزش منطقه نیز نسبت به اجرای ویژه برنامه هایی شامل غبار روبی مزار شهدای گمنام منطقه و قرائت زیارت عاشورا در تعدادی از ایستگاههای منتخب ورزشی، اعزام نفرات به مسابقات تیراندازی مناطق ۲۲ گانه، پیاده روی، برگزاری مسابقات درون ایستگاهی و اجرای رقابتهای پارکی در روزهای سوم، چهارم و پنجم خرداد، برنامه ریزی کرده است.

انتهای پیام 

۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 21816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =