شیب کند ایجاد مخازن اضطراری در شهر اصلاح شود

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در تکمیل شبکه آب و فاضلاب و اصلاح شیب کند ایجاد مخازن آب اضطراری باید همت بیشتری را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار شهر، میثم مظفر در شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بررسی عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان تهران در زمینه مصوبه ابلاغی اظهار کرد: تبصره سه که مصوبه مجلس شورای اسلامی است به شورا اختیار داده امکانی ایجاد شود که در قالب قبوض آب، مبالغ اخذ و این منابع درآمدی در سه جدول مشخص هزینه شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حسابرس مشخصی توسط کمیسیون برنامه و بودجه برای بررسی عملکرد سال ۹۹ آبفا و فاضلاب انتخاب شد، خاطرنشان کرد: درآمد حاصل از تبصره سه بالغ بر ۷۸۹ میلیارد تومان در سال ۹۹ بوده و مقرر شده بود که این مبلغ در طرح حضرت امیرالمومنین(ع)، تجهیز چاه برای امکان برداشت آب در شرایط اضطراری و ایجاد مخازن اضطراری با اولویت ۱۰ بیمارستان و تأمین تجهیزات مورد استفاده اطفا حریق هزینه شود.

وی افزود: شیب کندی در مخازن آب اضطراری داشتیم که آبفا باید برای اجرای این مخازن همت بیشتری داشته باشد.

مظفر با بیان اینکه در مواردی انحراف دیده می شود که باید اصلاح صورت بگیرد، تصریح کرد: ۱۸ میلیارد تومان صرف تعویض کنتورهای خراب شهر شده که شورا از قبل این مجوز را نداده و قرار بوده هزینه ها در قالب سه جدول باشد.

وی همچنین تصریح کرد: ۱۴ میلیارد تومان به یکی از مجموعه های زیر نظر آبفا قرض داده شده که البته برگشته اما مجوز نداشته است.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه سوهانک کمتر از پنج درصد است، یادآور شد: با وجود اینکه در این طرح، کار پژوهشی صورت گرفته و زمان‌بر بوده است اما سرعت در اجرای آن از اولویت های شورا به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در تکمیل شبکه آب و فاضلاب و اصلاح شیب کند ایجاد مخازن آب اضطراری باید همت بیشتری را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 21821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =