از پروژه‌های احداث میادین میوه و تره بار تا مجموعه‌های ورزشی و سوله‌های مدیریت بحران

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از امضای چند تفاهم‌نامه همکاری میان این سازمان با سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و شهرداری‌های مناطق ۷ و ۱۲ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، هادی حق بین گفت: سازمان عمرانی مناطق متعاقب امضای تفاهمنامه های همکاری با سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و شهرداری های مناطق ۷ و ۱۲، مسئولیت مدیریت و راهبری تعدادی از پروژه های عمرانی این سازمان ها و مناطق را بر عهده گرفته است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، مهندسی ابنیه و ساختمان‌های شهر تهران را مسئولیت تخصصی سازمان عمرانی مناطق دانست و یادآور شد: مدیریت و راهبری انجام کلیه امور محوله درخصوص انتخاب مجری و انعقاد قرارداد پیمانکاری در پروژه‌ها از جمله مهمترین اقداماتی است که براساس تفاهمنامه های مورد اشاره، به این سازمان واگذار شده است.

به گفته وی، اجرای پروژه‌های ابنیه و عرصه های عمومی، مجموعه ورزشی، سوله‌های مدیریت بحران و میادین میوه و تره بار در سطح مناطق۲۲گانه، بخشی از محورهای تفاهم نامه های مذکور است.

انتهای پیام/

۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 21830

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =