بازدید معاون شهردار تهران از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام منطقه۱۱

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به همراه شهردار منطقه۱۱ و جمعی از مدیران شهری از پروژه های عمرانی این منطقه بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۱، نشست بررسی موضوعات و چالش های حوزه فنی و عمرانی این منطقه با حضور عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، شهردار منطقه۱۱ و مدیر کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری در دفتر شهردار منطقه برگزار شد.
بر اساس این گزارش، پس از بررسی و ارائه اطلاعات روند پروژه های در دست اقدام منطقه۱۱، معاون شهردار تهران به همراه شهردار منطقه۱۱ و همراهان حاضر، به بازدید میدانی از اقدامات اجرایی و طرح های فنی و عمرانی این منطقه پرداخت.
در طول این بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و همراهان از پروژه های عمرانی احداث درمانگاه ویژه پرسنل و شهروندان منطقه۱۱ در محله عباسی، تقویت مرکز محله حر و آرامسازی و بازپیرایی میدان وحدت اسلامی دیدن کرده و نکات لازم در خصوص تسهیل و تسریع در بهره برداری‌آن را لحاظ کردند.
به گزارش روابط عمومی منطقه۱۱، در انتهای بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه های عمرانی منطقه۱۱، مدیران شهری در پردیس حکومتی حاضر شده و به بررسی وضعیت آسفالت پارکینگ طبقاتی نوشیروان و موارد مربوط به این مجموعه پرداختند.

انتهای پیام

۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 21835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =