تقدیر رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر از اقدامات سازمان ورزش شهرداری

نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، در ۶۴ امین جلسه این شورا، از اقدامات سازمان ورزش در عرصه‌های فعالیتی و عمرانی (بازگشایی مجموعه‌های ورزشی) تقدیر کرد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، نرگس معدنی پور در صحن علنی شورا به اقدام این سازمان در خصوص تعمیر و بازگشایی ۱۴ مجموعه ورزشی تعطیل‌شده در پایتخت اشاره کرد و گفت: با وجود این که هنوز بودجه سازمان ورزش محقق نشده، اما این سازمان توانسته از ابتدای سال تا کنون، ۱۴ مجموعه ورزشی که در دوره قبل به دلیل عدم رسیدگی مناسب، دچار مشکل شده بودند را به روز رسانی و تجهیزات موردنیاز آن‌ها را تأمین کند.

وی در ادامه به تلاش کمیسیون متبوعش برای ارائه لایحه‌ای در خصوص تعیین تکلیف مجموعه‌های ورزشی پرداخت و گفت: این لایحه با پیگیری‌های کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی تقریباً آماده‌شده و به‌زودی جهت طرح در صحن شورا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران همچنین برنامه‌های سازمان ورزش در ایام ماه رمضان و هفته سلامت را قابل توجه خواند و افزود: سازمان ورزش در بین مجموعه‌های حوزه فرهنگی اجتماعی توانست برنامه‌های مناسبی را به اجرا درآورد که این موضوع قابل‌تقدیر است.

انتهای پیام

۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 21837

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =