بازگشایی بزرگراه متوسلیان در سه‌راه شهریار از سوم خرداد | تملک زمین‌های معارض مسیر کرمان‌خودرو به اتوبان همت

شهردار منطقه ۲۱ گفت: تمام مرحله شمع‌گذاری، بتن‌ریزی و سقف تونل زیرگذر تقاطع غیرهمسطح بزرگراه جاویدالاثر متوسلیان در سه‌راه شهریار تکمیل و تمام شد و این بزرگراه فردا سوم خرداد ۱۴۰۱ به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش شهر، حسین کاشانی‌پور شهردار منطقه ۲۱ درباره بازگشایی بزرگراه متوسلیان در سه‌راه شهریار از سوم خرداد، توضیح داد: بعد از این افتتاح، عملیات احداث تقاطع غیرهم‌سطح خروجی از شرق به سمت شهریار از طریق زیرگذر در بزرگراه متوسلیان با جدیت از سوی ما ادامه خواهد یافت.

او با بیان اینکه بزرگراه متوسلیان مدت‌ها در سه راه شهریار با سه خط فعال بود، افزود: نزدیک به دوسال عملیات اجرائی خطوط دیگر متوقف شده بود که گره ترافیکی آزار دهنده‌ای را در این نقطه شهر به همراه داشت که در  ۱۸۰ روز گذشته تلاش کردیم با ادامه عملیات از طریق پیمانکار، آن را راه‌اندازی کنیم.

تملک ده‌ها هزار متر معارض برای پروژه بعدی

او در ادامه به اتصال بلوار کرمان‌خودرو به اتوبان شهید فهمیده در منطقه ۲۱ اشاره کرد و گفت: بلوار کرمان‌خودرو که غرب را به جاده لشکری متصل می‌کند از شهر قدس، شهریار، بوئین زهرا عبوری دارد و ما اکنون در حال اتصال آن به اتوبان شهید فهمیده‌ هستیم؛ تاکید دارم که این پروژه باعث کاهش بار ترافیکی بزرگراه شهید لشکری خواهد شد.

شهردار منطقه ۲۱ با توضیح اینکه بخش دیگر این طرح باید توسط منطقه ۲۲ انجام شود به طوری که بلوار کرمان‌خودرو را به اتوبان شهید همت و جاده شمال متصل کند، توضیح داد: این اتفاق منجر به کاهش بار ترافیکی دیگری در این نقطه خواهد شد و در راستای حل این طرح، مشکل تملک ده‌ها هزار متر معارض وجود داشت که آن با هم‌افزایی معارضین برطرف شد.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 21858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =