محور فعالیت‌ها بر اساس همدلی و وحدت باشد

شهردار منطقه ۱۷ گفت: اهتمام لازم بر تلاش و کوشش اثربخش و همپوشانی لازم در راستای تقویت و توسعه فعالیت های عمرانی امری اجتناب پذیر بوده و با حجم بالای اقدامات تعریف شده نیازمند همدلی و تلاش شبانه روزی در منطقه خواهیم بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، مراسم تقدیر از عوامل اجرای طرح تراش و روکش مکانیزه آسفالت در محل سالن کنفرانس شهرداری منطقه، با حضور شهردار منطقه ۱۷ و  عوامل اجرایی این پروژه بزرگ در سطح منطقه، در سالن کنفرانس شهرداری منطقه برگزار شد.

شهردار منطقه گفت: منطقه ۱۷ مهد پرورش شهید بوده و هست و دارالشهدای تهران است، همچنین مهد پرورش اساتید قرآنی و مذهبی است و مردمی ولایتمدار دارد،بنابراین باید بهترین خدمات را به مردم این منطقه ارائه دهیم.

شنگی افزود :تاکید بنده در کارهای اجرایی علاوه بر جدیت و تلاش در کار، بر وحدت، وفاق و همدلی است. اهتمام لازم بر تلاش و کوشش اثربخش و همپوشانی لازم در راستای تقویت و توسعه فعالیت های عمرانی امری اجتناب پذیر بوده و با حجم بالای اقدامات تعریف شده در پروژه های عمرانی سال ۱۴۰۱ نیازمند همدلی و تلاش شبانه روزی در منطقه خواهیم بود.

وی اظهار کرد: با رویکردهای مدیریت جدی در شهرداری تهران، شاهد تحولات گسترده ای در سطح منطقه خواهیم بود.

شهردار منطقه تصریح کرد:تجربه نشان داده هر کسی در منطقه ۱۷ کار کرده،خداوند به ایشان عنایت کرده و مزد و پاداش کار خود را از پروردگار گرفته است. اولین نکته ای که در کار باید رعایت شود،اخلاق و مهرورزی در مجموعه کاری و اجرایی است که در این صورت کارها اثربخش می شود.

در ادامه محمود ترک معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۷ گفت: در سنوات گذشته عملیات تراش و روکش آسفالت بسیاری در سطح منطقه انجام شده و نباید خدمات گذشته را نادیده گرفت.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه اظهار کرد:اما عملیات تراش و روکش آسفالت امسال که طی ۱۱ روز به صورت شبانه روزی انجام شده، کاری ۱۰۰ درصد جهادی بود.

ترک خاطرنشان کرد: در این عملیات گسترده، همزمان ۳ اکیپ فعال تراش و روکش آسفالت مکانیزه را در سطح نواحی سه گانه انجام دادند که در بین مناطق دیگر این کاری استثنایی بوده است.

انتهای پیام/

۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر: 21887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =