عصر شعر دفاع مقدس با روایت مقاومت خرمشهر و دزفول برگزار شد

همایش عصر شعر دفاع مقدس همزمان با چهلمین سالگرد فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور جمعی از شاعران، هنرمندان برجسته کشور و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به میزبانی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران در تالار بزرگ ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، به مناسبت سالروز فتح خرمشهر همایش "عصر شعر دفاع مقدس" با اجرای سید حسین متولیان با محوریت روایت مقاومت با برنامه های متنوع شعرخوانی، روایت گری، ، تئاتر مونولوگ و اجرای گروه سرود و موسیقی برگزار شد.
شاعرانی از جمله علیرضا قزوه، مرتضی امیری اسفندقه، عبدالجبار کاکایی، مصطفی محدثی خراسانی، عبدالرحیم سعیدی راد، قاسم صرافان، محمود اکرامی، حسنا محمدزاده و محمد سعید میرزایی در این همایش به شعر خوانی پرداختند و اشعار خود را به شهیدان تقدیم کردند. 
در ادامه برنامه‌ با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و تعدادی از هنرمندان از دو فرمانده هشت سال دفاع مقدس، ناخدا صمدی از اولین مدافعان خرمشهر و همچنین سردار غلامعلی سپهری از فرماندهان مقاومت سپاه و دبیر شورای راهبردی تاریخ شفاهی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیر و تجلیل به عمل آمد و این دو فرمانده به خاطره گویی از جنگ تحمیلی پرداختند.

انتهای پیام 

۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 21960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =