افزایش سرعت خدمات‌رسانی به شهروندان با اجرای طرح تحول نگهداشت شهر

شهردار منطقه ۲۲ گفت: با اجرای طرح تحول نگهداشت شهر سرعت خدمات رسانی مدیریت شهری افزایش پیدا کرده و رضایتمندی شهروندان فراهم شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی صبح امروز در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح نگهداشت شهر در محدوده ناحیه یک این منطقه اظهار داشت: عوامل خدمات شهری به شکل مدوام مشغول فعالیت و خدمات رسانی در شهر هستند، اما اینکه در یک روز مشخص تمامی تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی در یک محله متمرکز می شوند و به شکل اساسی اقدام به فعالیت می کنند موجب رفع مشکلات و خدمات رسانی بیشتر به شهروندان می شود.

او افزود: از زمان اجرای طرح تحول نگهداشت شهر تا به امروز رضایت شهروندان به وجود آمده است.

محمدی ادامه داد: اجرای طرح تحول نگهداشت شهر را می توان به دو دسته تقسیم کرد؛ دسته نخست مربوط به فعالیت های جاری مانند رفت و روب، لایروبی انهار، پاکسازی پرچسب های تبلیغاتی غیر مجاز، رسیدگی به فضای سبز و...است، دسته دوم اقدامات پایشی است که فعالیت های عمرانی را در بر دارد.

شهردار این منطقه گفت: در طرح تحول نگهداشت شهر شهرداران نواحی اقدام به پایش محیط اجرای طرح می کنند و مشکلاتی که در حوزه عمرانی باشد را پایش و در دستور کار خود برای رفع مشکلات آن محیط قرار خواهند داد؛ در مجموع با اجرای طرح تحول نگهداشت شهر سرعت خدمات رسانی مدیریت شهری افزایش پیدا کرده و موجب رضایت شهروندان شده است.

انتهای پیام

۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 21961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =