آتش‌سوزی یک کارگاه تزریق پلاستیک در تهران‌پارس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی یک کارگاه تزریق پلاستیک در منطقه تهران‌پارس خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درباره دود سیاهی که در شرق تهران مشاهده گردید، توضیح داد: این دود مربوط به آتش سوزی یک کارگاه تزریق پلاستیک در منطقه تهران پارس است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: ساعت ۱۶:۱۹ امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در خیابان جشنواره در تهرانپارس اعلام شد؛ بلافاصله پس از آن ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۱۵ دستگاه تانکر از سازمان آتش نشانی و سه منطقه شهرداری به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی متشکل از چندین باب کارگاه و مرکز صنعتی در حدود ۲ هزار متر با کاربری کارگاه تزریق پلاستیک، رنگ سازی و رنگرزی و پارچه بود که دچار آتش سوزی و کاملا شعله ور شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان بلافاصله در محل حاضر  و عملیات را آغاز کردند، اضافه کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع و مناسب آتش نشانی و اتخاد تدابیر مناسب فورا حجم سرکش آتش تحت کنترل درآمد؛ هرچند دیوارهای تخریب شده روند عملیات را با مشکل مواجه کرده بود اما با این شرایط آتش نشانان موفق به مهار شعله های آتش شدند و در حال حاضر عملیات وارد مرحله لکه گیری شده و خطر گسترش آتش به اطراف وجود ندارد.  

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره خسارات و تلفات احتمالی حادثه گفت: تا این لحظه موردی مبنی بر مصدومین و تلفات جانی اعلام نشده اما به گفته فرمانده حاضر در محل، آتش سوزی خسارت مالی زیادی به جا گذاشته است.

وی با بیان اینکه کماکان این عملیات ادامه دارد و لکه گیری با توجه به وسعت آتش سوزی می تواند زمان بر باشد، یادآور شد: حدود ۱۳۰ آتش نشان  از دقایق اولیه در محل حضور دارند و همچنان مشغول عملیات هستند.

انتهای پیام/

۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
کد خبر: 22001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =