از حمایت دولت برای تامین اعتبارات ناوگان حمل و نقل ریلی پایتخت تا تاکید رییسی به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور

به گفته دستیار شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی، رییس‌جمهور در جلسه شورای اداری استان تهران تاکید کرده است؛ درخصوص تأمین اعتبارات و کمک در راستای توسعه و بهبود ناوگان حمل و نقل ریلی شهر تهران و حومه با تمام قوا و توان موجود، حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

سید سعید صدرزاده، دستیار شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی در گفت‌وگو با شهر، درباره جلسه شورای اداری استان که در روز گذشته -۵ خرداد ۱۴۰۱- برگزار شد، توضیح داد: علاوه بر رئیس شورای اسلامی شهر تهران، بنده نیز به عنوان یکی از پنج عضو کارگروه مطالبات مردمی -به علت سفر رئیس جمهور به استان تهران- در شورای اداری استان حضور داشتیم.

دستیار شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی با اشاره به تأکید رئیس جمهور بر دو نکته در جلسه روز گذشته، گفت: نکته نخست این بود که ایشان اعلام کرد که به دنبال کلنگ زنی و برنامه جدید نیست بلکه می‌خواهد آنچه را که تاکنون ناقص و ناتمام مانده، به اتمام برساند. رئیس جمهور در ادامه سخنانش گفت که «عهد کرده‌ام هرجا می‌روم کلنگی نزنم و صرفاً به پایان کارهای نیمه تمام و باقی مانده رسیدگی کنم. اینکه کارها به نام چه کسی شروع یا تمام می‌شود اصلا برای من اهمیتی ندارد. ارزش کار با اخلاص، جهادی و  اسلامی به این است که شما به عناوین و اسامی دقت نکنید.»

صدرزاده ادامه داد: رئیس جمهور در این حلسه از حاج قاسم سلیمانی مثال زد که تا پیش از شهادتش کمتر کسی سخنرانی از او نشنیده بود و در رسانه‌ها هم حاضر نمی‌شد اما پس از شهادتش فضا به گونه‌ای رقم خورد که گویی تمام رسانه‌های عالم برای حاج قاسم سلیمانی فعالیت می‌کنند. همچنین رئیس جمهور گفت: «ما درصدد این هستیم که حتی به نام کسان دیگر پروژه‌ها تمام شود، این موارد اهمیتی برای ما ندارد. فقط به دنبال این هستیم که کار برای مردم، اعتلای انقلاب و رضایت رهبر انقلاب اسلامی به نتیجه برسد.»

وی با بیان اینکه نکته بعدی رئیس جمهور ویژه شهرداری تهران و درباره سامانه ریلی شهر تهران و حومه بود، توضیح داد: ایشان گفت که موضوع مدیریت این پروژه به شهرداری تهران و شهردار پایتخت سپرده شده است. همچنین رئیس جمهور تأکید کرد که به شهردار تهران گفته است، درخصوص تأمین اعتبارات و کمک در راستای توسعه و بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل ریلی شهر تهران و حومه با تمام قوا و توان موجود، حمایت و پشتیبانی خواهد کرد. 

دستیار شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی افزود: رییس جمهور تأکید کرد که این نکته را به شهردار تهران بیان کرده که دولت در کنار شهرداری تهران و مدیریت این پروژه خواهد بود.

دستیار شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی در پایان گفت: تمامی کارکنان ارتباطات و مطالبات مردمی (حدود ۲۰ نفر از مناطق ۴ ، ۸، ۷ و ۱۰) در مرکز پاسخگویی صامت دولت واقع در استانداری تهران، حضور داشتتند و پاسخگوی مردم و ارجاع دهنده مطالبات مردم به اعضای دولت بودند. البته مواردی که مربوط به شهرداری تهران می‌شد را یادداشت کردیم تا در اسرع وقت پیگیری شود.

انتهای پیام/

۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 22011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =