بازدید وزیر ورزش از مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی/مجموعه تختی بهسازی می‌شود

وزیر ورزش بر بهسازی و احیای مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی در منطقه۱۴ تاکید کرد.

به گزارش شهر، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان کشور از مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی تهران واقع در منطقه۱۴ بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور فرماندار تهران و شهردار منطقه۱۴ صورت گرفت، سجادی از مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی به عنوان سرمایه ملی با سازه‌ای خاص نام برد که لازم است به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های ورزشی حفظ شود.

 احیای این مجموعه ورزشی منطبق با طرح جامع اماکن ورزشی و تامین اعتبار مناسب از موارد مورد تاکید نماینده ریاست جمهوری در این بازدید و در گفت و گو با مسئولان حاضر بود.

محمد امید سالاری پور شهردار منطقه۱۴ نیز بر تهیه سند توسعه فضای سبز و افزایش تعامل و همکاری برای توسعه و رونق این مجموعه و افزایش سرانه فضای سبز شرق تهران تاکید کرد.

سالاری پور با اشاره به اهمیت رونق ورزش های همگانی ، تجهیز و توسعه این مجموعه را با بهره گیری از ظرفیت های فی مابین در رونق ورزش همگانی مثمر ثمر برشمرد. 

تسریع در حل مشکلات و راهکارهای بازسازی مجموعه ورزشی و بازسازی زمین تارتان ،احداث زمین های ساحلی، راه اندازی کمپ تخصصی ورزشی، ایجاد یک مجموعه ورزشی خانوادگی و ساخت مکان ویژه برای ورزش بانوان از جمله مواردی بود که توسط وزیر ورزش و جوانان در این بازدید بررسی و تاکید شد.

گفتنی است؛ ورزشگاه تختی تهران یکی از ورزشگاه‌های بزرگ تهران و البته ایران به شمار می‌رود که در شرق منطقه۱۴ جای گرفته است و دیدارهای فوتبالی زیادی را در طول سالیان سال به خود دیده است.

انتهای پیام/

۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 22016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =