برگزاری اولین دوره آموزشی رفاه اجتماعی شهر تهران

با حضور مدرسین و پژوهشگران داوطلب حوزه رفاه اجتماعی ، نشست تدوین سرفصل های اولین دوره آموزشی رفاه اجتماعی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ، احمد احمدی صدر گفت : نشست تدوین سرفصل ها با هدف هم اندیشی با مدرسین و پژوهشگران داوطلب و مشارکت گروه های مردم نهاد در راستای  تدوین سرفصل های مرتبط با دوره آموزشی رفاه اجتماعی شهر تهران توسط باشگاه داوطلبان اجتماعی شهر تهران برگزار و با مشارکت مدرسان داوطلب، هشت سرفصل برای دوره آموزشی مدیران و کارشناسان مراکز خدمات اجتماعی مناطق 22گانه مشخص شد.
دبیر ستاد راهبری و رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی سازمانی شهر تهران تشریح کرد: باشگاه داوطلبان اجتماعی شهر تهران به ابتکار سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران به منظور بستر سازی در جهت جلب مشارکت و فعالیت های داوطلبانه شهروندان در حوزه های مختلف مدیریت شهری راه اندازی شده است.
احمدی صدر افزود: بر اساس سرفصل های تبیین شده ، محتوای آموزشی در حال تهیه و تدوین است تا در تیر ماه سال جاری با استفاده از ظرفیت اجتماعی داوطلبان،   دوره آموزشی تخصصی، برای کلیه مدیران  و کارشناسان مراکز خدمات اجتماعی برگزار شود.
انتهای پیام/
۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 22017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =