جابه‌جایی ۱۳۸ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» با مترو

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: بیش از ۱۳۸ هزار نفر از شرکت کنندگان در اجتماع سلام فرمانده، در مجموع رفت و برگشت با مترو تهران و حومه جابجا شدند.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهدی شایسته اصل  گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو در روز پنجشنبه ۵ خرداد ماه ۱۴۰۱ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۱۳۸ هزار نفر در اجتماع سلام فرمانده بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع مراسم ۶۰ هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مراسم نیز ۷۸ هزار نفر از شرکت کنندگان به این ایستگاه مراجعه کرده و از طریق مترو به مبادی اولیه خود منتقل شدند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد : به منظور پیش گیری از تجمع مسافران از ساعت ۱۶ تا دو ساعت پس از اتمام مراسم سرویس دهی در مترو رایگان بود.

وی با اشاره به اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در این روز با آمادگی کامل و به کارگیری تمامی امکانات خود به خدمت رسانی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در اجتماع سلام فرمانده پرداخت، خاطرنشان کرد: با تلاش تمامی همکاران این شرکت سعی شد تا ضمن ارایه سرویس دهی منظم، محیطی امن را برای شهروندان و مسافران محترم ایجاد کنیم.

به گفته شایسته اصل؛ با توجه به حضور بی نظیر شهروندان و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده  فاصله حرکت قطارها در خط پنج  متروی تهران کاهش یافت تا جابجایی مسافران تسهیل شود. همچنین، به منظور سهولت در جابجایی مسافران ۸حرکت فوق العاده در خطوط ۴و ۵ اعزام شده است.

انتهای پیام 

۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر: 22018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =