هیات کارشناسی شورای عالی استان‌ها از ساختمان متروپل بازدید می‌کنند/ ارائه گزارش در صحن شورا

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه متروپل مجری ذیصلاح نداشت، گفت: ناهماهنگی بین سازمان نظام مهندسی و مالکین ساختمان وجود داشت که این مسائل باید بررسی شود تا بتوان آن را رفع کرد. قرار شد از سوی شورای عالی استانها، هیئتی از ساختمان بازدید کند که گزارش نهایی آن و سلسله جلسات در شورا ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شهر، سید محمد آقامیری در شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه جلسات تخصصی در خصوص بررسی ابعاد حادثه فرو ریختن متروپل و بررسی مقررات ساختمان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ نفر دعوت شدند که اعلام آمادگی کنند که ۵۰ نفر آمادگی خود را برای حضور در این جلسات اعلام کردند تا تبادل نظر صورت بگیرد.

عضو شورای شهر تهران افزود: خروجی آن توصیه ها و پیشنهادات برای طراحی سازه ها خواهد بود که لوایح آن در سازمان نظام مهندسی و شورا تصویب خواهد شد تا از حوادث مشابه جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه متروپل مجری ذیصلاح نداشت، گفت: ناهماهنگی بین سازمان نظام مهندسی و مالکین ساختمان وجود داشت که این مسائل باید بررسی شود تا بتوان آن را رفع کرد. قرار شد از سوی شورای عالی استانها، هیئتی از ساختمان بازدید کند که گزارش نهایی آن و سلسله جلسات در شورا ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 22101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =