تصمیماتی اتخاذ شود که همه مردم از آب تصفیه شده برخوردار شوند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه عقب ماندگی‌های زیادی در زمینه آب و فاضلاب شهر تهران وجود داشت، گفت: امیدواریم تصمیمات به گونه‌ای باشد که مردمی که از آب تصفیه شده برخوردار نیستند، از این نعمت برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه عقب ماندگی های زیادی در زمینه آب و فاضلاب شهر تهران وجود داشت، اظهار کرد: در سال ۸۲ اعلام شد که ۱۱۰ سال برای تکمیل آب و فاضلاب شهر تهران نیاز است و قرار شد در آن زمان عوارض و نرخ برای آب و فاضلاب تعیین شود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: برای ایجاد رینگ شهر تهران برای پایدار کردن آب مورد نیاز، بودجه در نظر گرفته شد و اگر قرار است این اعتبار در دیگر بخش ها هزینه شود، این اقدام را انجام نمی دهیم و در این شرایط اقتصادی هزینه سنگینی را به مردم تحمیل نمی کنیم.

وی ادامه داد: در این زمینه همکاری لازم را انجام می دهیم. ما در خصوص منطقه ۲۲ بررسی انجام دادیم و هنوز هم به نتیجه نرسیدیم و مردم این منطقه آب تصفیه شده استفاده نمی کنند.

چمران همچنین تصریح کرد: می توانیم عوارضی در نظر بگیریم به شرطی که در جای درست خود استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه بودجه اختصاص داده شده باید حسابرسی و گزارش آن در شورا ارائه شود، گفت: باید ببینیم تفاهم نامه به همان شکلی که خواسته شده، عملیاتی شده است یا خیر؟ پاسخ موارد مطرح شده باید به صورت کتبی ارائه شود تا تردیدی باقی نماند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم تصمیمات به گونه ای باشد که مردمی که از آب تصفیه شده برخوردار نیستند، از این نعمت برخوردار شوند.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 22109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =