منابع دولتی و خصوصی برای طرح‌های آب و فاضلاب درنظر گرفته شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی طرح "اصلاحیه مصوبه تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های توسعه و آبرسانی تاسیسات آبی شهر تهران" با بیان اینکه شورا همواره در زمینه آب و فاضلاب پیشرو بوده است، اظهار کرد: در این طرح به مردم می‌گوییم بنا به اعتمادی که دارند بندی در قبوض را افزایش می‌دهیم تا به تبصره سه اختصاص پیدا کند.

به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی در جریان بررسی طرح "اصلاحیه مصوبه تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه های توسعه و آبرسانی تاسیسات آبی شهر تهران" با بیان اینکه شورا همواره در زمینه آب و فاضلاب پیشرو بوده است، اظهار کرد: در این طرح شورا دست در جیب مردم می کند و به آنها می گوییم بنا به اعتمادی که دارند این بند از قبوض را افزایش می دهیم تا به تبصره سه اختصاص پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه باید منابع دولتی و خصوصی در نظر گرفته شود در حالیکه اعتقاد داشته اند که راحت ترین کار تبصره سه است، یادآور شد: سالهای قبل که اعتبار تخصیص داده شده چه آورده ای داشته است. مردم از مبلغی که داده اند چیزی حس نکرده اند.

وی افزود: مغایرتی که رقم واریزی به آب و فاضلاب و درآمد حاصل شده این شرکت ۲۲ درصد است. در این ایرادات حسابرسی تکلیف ۵۵۸ میلیارد ریال یعنی حدود شش درصد هنوز مشخص نیست.

کاشانی همچنین تصریح کرد: این موارد ما را دچار تعلل می کند که آیا باید چنین اتفاقی بیفتد و این موضوع را مصوب کنیم که از مردم پول دریافت کنیم. نظارت باید صورت بگیرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بودجه تبصره سه، بیش از سه درصد از بودجه کل شهرداری تهران است، یادآور شد: مردم به اعتماد ما مبالغ را پرداخت می‌کنند. اگر قرار است ادامه پیدا کند در چارچوب ضوابط ادامه پیدا کند تا مردم پس از اعتمادی که کرده اند، احساس خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 22116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =