راه‌اندازی بیمارستان صحرایی و استقرار ۱۰ دستگاه آمبولانس در ضلع شرقی حرم مطهر

در نشستی با حضور مدیران عامل شرکت شهر سالم، سازمان بهشت زهرا (س) و شرکت خودروسرویس با موضوع هماهنگی برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر در مراسم سی‌وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، امیر نورمحمدی از آمادگی کامل شرکت شهر سالم برای خدمت‌رسانی بهداشتی و درمانی به زائران این مراسم خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، نشست هماهنگی سه نهاد مسئول در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور امیر نورمحمدی، مدیرعامل شرکت در سازمان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

در این نشست که سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و افشین جباری مدیرعامل شرکت خودروسرویس حضور داشتند، مدیرعامل شرکت شهر سالم طی سخنانی با اشاره به اینکه اورژانس تهران مقوله درمان در ضلع شرقی حرم حضرت امام خمینی (ره) را به شهرداری تهران سپرده است، گفت: بر این مبنا یک درمانگاه صحرایی در بهشت زهرا با ظرفیت ۱۰ تخت بستری و تزریقات، ۱۲ پزشک و ۲۴ پرستار برای روزهای ۱۳ تا ۱۵ خردادماه راه‌اندازی خواهد شد.

نورمحمدی انجام واکسیناسیون کرونا و تست PCR را از دیگر خدمات مرکز بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم در بهشت زهرا (س) برشمرد و افزود: برای نظارت بهداشتی بر کلیه مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی که در طول مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) عرضه می شود، تیم‌های بهداشت و پیشگیری شرکت شهر سالم آماده هستند تا از مبدا تولید تا بسته‌بندی و توزیع حضور داشته باشند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را رصد کنند.

وی با بیان برنامه‌های خود برای استقرار تجهیزات درمانی و تامین دارو برای درمانگاه صحرایی، از آمادگی کامل شرکت شهر سالم برای خدمت‌رسانی به زائران حرم امام خمینی (ره) خبر داد و اضافه کرد: ۱۰ کد آمبولانس و یک کد موتورلانس نیز در روزهای مراسم در محل درمانگاه صحرایی مستقر خواهند بود. همچنین محتوای آموزشی با موضوعات بهداشتی آماده شده که در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در پایان با گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیان‌گذار عظیم‌الشان انقلاب اسلامی گفت: همکاری با سازمان بهشت زهرا (س) برای ما همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است و استقرار یک پایگاه دائمی اورژانس و فوریت‌های پزشکی در این مکان گویای همین توجه است.

به گفته  نورمحمدی، در سال گذشته ۸۶۷۰ نفر از پایگاه اورژانس شرکت شهر سالم بهشت زهرا (س) خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

در ادامه این نشست، افشین جباری طی سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت‌های شرکت شهر سالم و سازمان بهشت زهرا (س) آمادگی خود را بر تامین انواع خودرو به ویژه برای تسهیل رفت‌وآمد زائران اعلام کرد.

در ابتدای این نشست نیز سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) طی سخنانی از همکاری همه ساله شرکت شهر سالم در برگزاری مراسم ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی تقدیر کرد و گفت: اخیرا و برای نخستین بار ۸۵۰ نفر از کارگران خدمات شهری سازمان بهشت زهرا (س) در درمانگاه منطقه ۲۰ مورد پایش سلامت قرار گرفتند که جا دارد از شرکت شهر سالم برای این امر تشکر کنم.

در ادامه این نشست، معاونان و مدیران شرکت شهر سالم، سازمان بهشت زهرا (س) و شرکت خودروسرویس به بیان نقطه نظرات و دغدغه‌های خود برای برگزاری هر چه بهتر مراسم سی‌سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) پرداختند.

پایان‌بخش این نشست، بازدید میدانی از سوله محل برپایی درمانگاه صحرایی شرکت شهر سالم و حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بود.

انتهای پیام

۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
کد خبر: 22160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =