نشست‌های تخصصی با حضور دختران نسل چهارم در منطقه ۱۷ برگزار می‌شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ با اشاره به ولادت بانوی کریمه اهل بیت(ع) گفت: به همین مناسبت ویژه برنامه هایی در سطح منطقه ۱۷ برگزار می شود که یکی از آنها برگزاری نشست های تخصصی با حضور دختران نسل چهارم است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، علیمحمد متولیان با اشاره به اینکه در آستانه سالروز میلاد حضرت معصومه(ع) قرار داریم، گفت:در راستای گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و معرفی جایگاه والای ایشان به ویژه برای دختران منطقه، برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی  در سطح منطقه برگزار می شود.

وی افزود: ویژه برنامه هایی همچون اجرای هنر تعاملی مثل طراحی و ساخت اثر هنری با مشارکت عمومی دختران، برگزاری مراسم جشن، اردوهای گردشگری و آموزشی، نشست های تخصصی با حضور دختران نسل چهارم، گذر هنری همراه با اهداء اقلام فرهنگی و گل در روز میلاد اجرا می شود.

متولیان تصریح کرد: همچنین برنامه هایی مثل تقدیر از دختران موفق و شاخص منطقه، برپایی اردوی کارآفرینی دختران با موضوع ایده پردازی و کارآفرینی دختران و همچنین بازارچه دهه کرامت یا همان  دست آفریده های دختران و بانوان منطقه در این ایام فرخنده در سطح منطقه برگزار می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ خاطرنشان کرد:این برنامه ها با هدف امیدافزایی، ایجاد همدلی و نشاط، تقویت خودباوری، اعتماد به نفس و روحیه مشارکت پذیری در بین دختران منطقه اجرا می شود.

انتهای پیام/

۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 22182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =